Søger optagelse af Zulu Rocks05
Fra : Jakob

Dato : 06-07-05 15:41

Hej!

Er der mon en herinde der har optaget Zulu Rocks 05, (alternativt bare
det med Snoop Dogg og Nephew) og som vil dele en kopi med mig? Evt.
via FTP eller ved at sende den til mig på CD-ROM - mod passende vederlag
selvf

Mail mig gerne hvis du kan hjælpe!

Dette indlæg er krydspostet til dk.medier.tv og dk.kultur.musik

Hilsen Jakob

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-07-05 19:51

Jakob skrev:
> Er der mon en herinde der har optaget Zulu Rocks 05, (alternativt
> bare det med Snoop Dogg og Nephew) og som vil dele en kopi med
> mig?

VHS er det bedste, jeg kan klare, og jeg skal selv lige have set det
først.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jakob

Dato : 07-07-05 17:55

Peter Brandt Nielsen wrote:

> VHS er det bedste, jeg kan klare, og jeg skal selv lige have set det
> først.

Hej Peter.
Jeg har ikke nogen video så VHS dur desværre ikke. Men ellers tak for det.

Hilsen Jakob