om privathospital
Fra : someone

Dato : 03-06-01 20:17

Hej

håber dette er rette forum at stille mit spørgsmål.

Jeg har en del knuder (cyster godartet) men har nu opdaget en ny stor, vil
derfor henvende mig til et privathospital for nærmere undersøgelser, da jeg
altså ikke orker den ventetid der er på mit lokale hospital.
I lyset af seneste debat om brystcancer og læger med manglende erfaringer
vedr. dette vil jeg spørge om hvordan man undersøger om de læger der
arbejder på private hospitaler virkelig også kan dette.
Her tænker jeg på hamlet Kbh.

Tak for ordet!

Fra : Kata

Dato : 03-06-01 20:41

someone <someone@somewere.dk> skrev:
> [...]
> vedr. dette vil jeg spørge om hvordan man undersøger om de læger der
> arbejder på private hospitaler virkelig også kan dette.

Hvis du bestiller tid hos dem til en "indledende" samtale, vil du kunne
spørge dem - mere eller mindre - direkte.
Mht. Hamlet tror jeg ikke du skal være nervøs.

--
Kata
http://hjem.get2net.dk/kata