Mail er blevet tavs
Fra : Henrik Münster

Dato : 18-07-05 07:38

Jeg synes, mit "Mail" (Apples e-mailprogram) er holdt op med at sige
"Swuuuush", når jeg sender e-mail. Er det noget, der er sket med
opgraderingen af Mac OS X til ver. 10.4.2, eller er det bare mit
eksemplar, der fungerer underligt?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Karl Antz

Dato : 18-07-05 08:03

> [...]
> "Swuuuush", når jeg sender e-mail. Er det noget, der er sket med
> opgraderingen af Mac OS X til ver. 10.4.2, eller er det bare mit

kvit mail og start igen, så kommer lyden igen

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Bo H. Thomasen

Dato : 18-07-05 08:13

Henrik Münster wrote:
> [...]
> "Swuuuush", når jeg sender e-mail. Er det noget, der er sket med
> opgraderingen af Mac OS X til ver. 10.4.2, eller er det bare mit

Min 'Mail' siger stadig sendelyden, når alle ventende beskeder er sendt
(benytter ver. 10.4.2). Man kan slå det til og fra i programmets
indstillinger (Generelt/Afspil lyde ved andre posthandlinger), måske er
det på en eller anden måde blevet slået fra?

- Bo

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-07-05 12:02

In article <42db5679$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
"Bo H. Thomasen" <bothomasen@SLETDETTEsofthome.net> wrote:

> [...]
> programmets indstillinger (Generelt/Afspil lyde ved andre
> posthandlinger), måske er det på en eller anden måde blevet slået

Nej, det kontrollerede jeg straks. Men jeg har lige genstartet, og det
fik faktisk lyden frem som foreslået. Jeg synes ellers bare, jeg har
genstartet nogle gange de sidste dage uden effekt. Jeg kar bare ikke
haft tid til at skrive i nyhedsgrupper.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster