iSync opdateret
Fra : Steen Jensen

Dato : 12-07-05 08:50

Ifølge Mediamac er iSync blevet opdateret, og skulle være tilgængelig
via Softwareopdatering.
På min Panther, meldes der dog ikke om nye softwareversioner af noget -
hvorfor vides ikke

--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 12-07-05 10:01

iSteen@litespam.dk (Steen Jensen) writes:

> Ifølge Mediamac er iSync blevet opdateret, og skulle være tilgængelig
> via Softwareopdatering.
> På min Panther, meldes der dog ikke om nye softwareversioner af noget -
> hvorfor vides ikke

Bruger Panther ikke kun iSync version 1.5? Jeg mener at Tiger bruger
iSync 2.0, der nu er blevet opdateret til 2.1. Jeg er bange for, at
du skal opgradere til Tiger, for at få glæde af den nye opdatering.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-07-05 19:25

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> Bruger Panther ikke kun iSync version 1.5? Jeg mener at Tiger bruger
> iSync 2.0, der nu er blevet opdateret til 2.1

Nåååeh.
Jeg troede de brugte samme version. Jeg bruger rigtigtnok version 1.5,
men den virker såmænd osse fint til mit behov
--
Bedste hilsener

Steen Jensen