texshop på 10.4
Fra : Søren

Dato : 30-06-05 13:09

Jeg vil have texshop installeret på 10.4. Da jeg installerede 10.4
formatterede jeg harddiske så alt skal installeres helt fra bunden. Jeg
har været inde på deres hjemmeside

<http://www.uoregon.edu/~koch/texshop/texshop.html>

som jeg oplever som lidt tvetydig: skal jeg først installere Gerben
Wierdas' i-installer eller kan jeg nøjes med blot at installere texshop?

Søren

Fra : Jonas W

Dato : 30-06-05 16:15

fSøren <sohv03@hum.aau.dk> wrote:

> [...]
>
> som jeg oplever som lidt tvetydig: skal jeg først installere Gerben
> Wierdas' i-installer eller kan jeg nøjes med blot at installere texshop?

Hej Søren,

Der er frit valg. Det naturligste er nok at begynde med i-installeren.
Den skal du bruge til at installere latex og de forskellige dele som
kræves af latex. Til sidst kan du så installere texshop.

God fornøjelse,
Jonas