Update omkring job-situationen, som lovet ~
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-06-05 20:15

Kære venner.

På baggrund af den overordentligt store interesse som mange af jer har
udvist overfor mig i den senere tid, bl.a. i tråden "Er i på ferie?" og
"Er i p? ferie", og helt konkret vedr. min nye stilling, kommer her som
lovet de nærmere detaljer.

Mange af jer udvist en for mig at se overraskende og enorm stor
interesse. Jeg behøver vist ikke at nævne navne... Google burde have
dem, såfremt nogle af jer er interesserede i at gå i detaljer.

1) Hvis i kigger på denne liste
http://www.bny.dk/cgi-bin/dyn/show.forside.mpl?id=263 som er
Berlingske's nyhedsmagasin's "Guld Image 2005: Samlet liste", så vil i
finde virksomheden blandt de øverste i top-50. Det er nogle ret
respekterede firmaer, som jeg også var inde på tidligere, så disse
firmaer udvælger selvfølgeligt kun de bedste af de bedste kandidater.

2) Løn-niveauet er på godt 30.000 kr. månedligt og under 35.000 kroner
månedeligt og til Christian Bech kan jeg så nævne at det ikke mig
bekendt svarer til løn-niveauet som ligger mellem en kasseassistent og
en specialarbejder.

3) Til Thorbjoern Ravn Andersen kan jeg så ved samme lejlighed belære
ham om at jeg ikke talte om løn-niveauet for "tugthus-kandidater" og at
hans link fra MA's lønstatistik her: http://www.magister.dk/sw318.asp jo
blot betyder at jeg ligger i den bedste 50%´s fraktil når man anvender
2004-tallene.

Jeg ser frem til endnu engang at besvare yderligere af jeres spørgsmål
og indlæg, som igennem de seneste 2-3 uger på forunderlig vis konstant
er dukket op og samtidigt takker jeg for den fantastiske udviste
interesse og støtte i har udvist overfor mig.

Uden jeres støtte og support, ville jeg aldrig være kommet så langt som
jeg er i dag, så tak for det. I har blot bekræftet mig i at dk.edb.mac
styrer for vildt

Alt hvad jeg i dette indlæg har skrevet kan selvfølgeligt dokumenteres
100%...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 22:56

Martin Jørgensen wrote:
> Kære venner.

- stort klip -

> Med venlig hilsen / Best regards
> Martin Jørgensen

Du er OT, take it somewhere else.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 29-06-05 00:51

> Du er OT, take it somewhere else.

Venner - ja mere OT kan det ikke blive

mvh Mikael Kern

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-06-05 16:25

nospamtoMike [8000 C] wrote:

> Venner - ja mere OT kan det ikke blive
>
> mvh Mikael Kern

Jeg betragter selvfølgeligt jer alle sammen, hver som en, som mine gode
venner. Ellers ville i jo ikke have givet mig al den gratis og gode
reklame til arkivet på google.

Jeg skal gerne gøre opmærksom på, at der faktisk i den sidste tid har
været enorm og overraskende gevaldig stor efterspørgsel efter disse
oplysninger, og fordi så mange debattører herinde har fundet denne
diskussion påfaldende interessant, så må de samme folk jo også syntes at
det er interessant at få den update jeg nu har postet.

Nu vi har brugt så lang tid og så mange indlæg på at diskutere dit og
dat uden dokumentation, så er det vist meget fornuftigt gjort.

Jeg går ind for fakta-baserede diskussioner og ikke vrøvleri-baserede
diskussioner og hvis der er nogen der er off-topic, så kan jo prøve at
fortælle det til dem som overhovedet bragte emnerne på banen...

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-06-05 16:20

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> - stort klip -

> Du er OT, take it somewhere else.

ROTFLOL!

Vil det så sige at når det er alle andre end mig der vælger emnet så er
det fint nok, blot så længe jeg ikke har ret og ikke kan dokumentere
hvad jeg skriver. Så er det måske endda on-topic og legal grund til at
andre kan vrøvle løs om både dit og dat?

Jeg er imponeret - første gang i 3 uger kommer beskeden frem...

Nu syntes jeg lige at du skal huske på at det ikke er mig der startede
med at dreje diskussionen ind på det den er endt med:

1) Det var ikke undertegnede der startede med at diskutere mine
samarbejdsevner, kompetencer og social venlighed.

2) Det var heller ikke undertegnede der startede med at diskutere mit
karaktergennemsnit på omkring de 10 stykker.

3) Det var vist heller ikke mig der startede med at poste et indlæg fra
dk.erhverv her i gruppen, omkring det nye job.

4) Det var vist heller ikke mig der startede med at diskutere
kandidatløn-niveaut.

5) Der er vist et par andre ting jeg har glemt at nævne, og også for dem
gælder det at jeg heller ikke startede med at dreje diskussionen ind på
disse emner...

Men jeg siger da tak for al den gratis og gode reklame jeg nu har fået.
Det ville jeg aldrig have fået i nogen af de andre grupper

Fra : Jan Hovard

Dato : 03-07-05 02:53

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
>

> Men jeg siger da tak for al den gratis og gode reklame jeg nu har fået.
> Det ville jeg aldrig have fået i nogen af de andre grupper

Kære Martin
Stop dette nu - please - det er ved at være for meget!

---JanH

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-07-05 17:22

Jan Hovard wrote:
> Martin Jørgensen wrote:
-snip-

> Kære Martin
> Stop dette nu - please - det er ved at være for meget!

Hvad er ved at være for meget? Jeg syntes da at det er almindelig
høflighed at besvare de indlæg som folk skriver til én i stedet for at
opføre sig som en ignorant.