PDF
Fra : Niels Poulsen

Dato : 24-06-05 21:25

Ja hvor højt skal op i styresystemet før me kan printe ud i PDF og kan
det lade sig gøre under system X 1o.2 kan i ikke sende et links

Med venlig hilsen

Niels

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-06-05 07:12

In article <42bc6c5f$0$153$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Niels Poulsen wrote:
> This is a multi-part message in MIME format.
> --------------060900070807040100030605

De har sat din newsreader forkert op.

> Ja hvor højt skal op i styresystemet før me kan printe ud i PDF og kan
> det lade sig gøre under system X 1o.2 kan i ikke sende et links

Jeg mener det kan lade sig gøre fra 10.0 og frem. Quartz som er al grafikken
i Mac OS X er baseret på en modificeret Display PostScript.

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 25-06-05 14:36

Niels Poulsen skrev:
> Ja hvor højt skal op i styresystemet før me kan printe ud i PDF og kan
> det lade sig gøre under system X 1o.2 kan i ikke sende et links
>
> Med venlig hilsen
>
> Niels
Hej Niels

Jeg kan printe ud i PDF på min iBook, der køre OS X 10.1.5, så jeg
håber, at det svar nok.

Med venlig hilsen

Kent Wormsdorf
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
sΠmΠI gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har senest arbejdet som teknisk presale
konsulent.

Fra : N/A

Dato : 26-06-05 07:24

Fra : Kent Wormsdorf

Dato : 26-06-05 07:24

On Sun, 26 Jun 2005 06:52:25 +0200, Niels Poulsen wrote:

> Med hedder programmet er det en udvidelse eller havd?
> begin:vcard
> fn:Niels Poulsen
> n:Poulsen;Niels
> email;internet:niels-pulsen@c.dk
> version:2.1
> end:vcard
Hej Niels

Nu sidder jeg ikke lige foran min iBook, men du kan sikkeret finde et
menupunk, i din printer dialog boks, der hedde noget i stil med "Output
options", hvor du kan vælge at gemme dit dokument i PDF formatet.

Med venlig hilsen

Kent Wormsdorf
--
PS.

Er der nogen der mangler en mand med lidt viden om Sun HW og SW,
så må I gerne sende mig en E-mail.
Jeg er uddannet datamatiker og har bla. arbejdet som teknisk presale konsulent.