Audioslave -"Out of Exile" til 16 kr. på i~
Fra : Per Madsen

Dato : 16-06-05 09:27

Bare lige et tip til dem det måtte interessere:

Har lige købt Audioslave's nye album "Out Of Exile" til siger og
skriver 16 kr. på
iTunes Music Store....

Go get it

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-06-05 10:13

In article <1gy8vkj.19kjvdh1n68yg2N%permandREMOVETHIS@cool.dk>,
permandREMOVETHIS@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> Bare lige et tip til dem det måtte interessere:
>
> Har lige købt Audioslave's nye album "Out Of Exile" til siger og
> [...]

Det er godt nok billigt. Er det en fejl, eller er musikken ikke mere
værd?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Per Madsen

Dato : 16-06-05 10:55

> Det er godt nok billigt. Er det en fejl, eller er musikken ikke mere
> værd?

Musikken er bestemt mere end 16 kr. værd,- det er den gamle forsanger
fra Soundgarden m. musikerne fra Rage Against the Machine, og de er et
af "de store navne" pt...det er selvsagt rock, men ikke noget
"death-trash-die Mother fucker".-agtigt noget....rocket på samme måde
som f.eks. Foo Fighters....super fedt...tjek det ud Münster

....Spiller bl.a. på Roskilde i år som et af hovednavnene.

Ved sgutte om iTMS har lavet en fejl eller om det er en kampagne, men
det er en helt ny udgivelse og den har fået flotte anmeldelser, så jeg
kan godt forstå du undrer dig over prisen...det gjorde jeg også...

Anyway...kan se at den nu er det mest solgte album på iTMS DK

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-06-05 14:06

In article <1gy8zcw.19o94ii507alcN%permandREMOVETHIS@cool.dk>,
> [...]

> "death-trash-die Mother fucker".-agtigt noget....rocket på samme måde
> som f.eks. Foo Fighters....super fedt...tjek det ud Münster

OK, jeg har hentet det. Det er alligevel så billigt, og det er jo altid
spændende at prøve noget nyt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-06-05 23:42

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Bare lige et tip til dem det måtte interessere:
>
> Har lige købt Audioslave's nye album "Out Of Exile" til siger og
> [...]

jep, got it ... fed "skive" ... og den er stadig på 16 kroner ... meget
mystisk

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Martin René Pedersen

Dato : 17-06-05 17:54

Computerworld.dk har skrevet i dag, at iTunes ikke ved hvorfor, den kun
koster 16. Fejl, tilbud, udsalg - ingen ved det...

Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-06-05 08:59

Martin René Pedersen <martinrene@gmail.com> wrote:

> Computerworld.dk har skrevet i dag, at iTunes ikke ved hvorfor, den kun
> koster 16. Fejl, tilbud, udsalg - ingen ved det...

hvis apple ikke ved det ... hvem ved det så ? ... eller er det måske
bare apple danmark der ikke ved det ?

iTMS bliver jo styret centralt fra ... luxembourg ?

/thomas
--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Allan

Dato : 18-06-05 10:44

Har købt Audioslave til 16 kr. tak for tippet. Men da jeg hentede den
ned, så jeg at den kun var på 128 kbps i AAC format. Måske er det
derfor det er så billigt?
Nu er det først gang jeg køber musik på nettet, men det er da ikke
holdbart at kræve 80 kroner for så skod en kvalitet? hvorfor ikke
give folk mulighed for at få cd kvalitet?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-06-05 11:04

Allan <minkonto@gmail.com> wrote:

> [...]
> holdbart at kræve 80 kroner for så skod en kvalitet? hvorfor ikke
> give folk mulighed for at få cd kvalitet?

det er std. kvaliteten. Det er udemærket ... og du skal sku være lydnørd
for at høre den store forskel ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 18-06-05 11:56

> [...]

> holdbart at kræve 80 kroner for så skod en kvalitet? hvorfor ikke
> give folk mulighed for at få cd kvalitet?

Alle numrene på iTMS er i formatet 128 kbps AAC, desværre. Det er trods
alt bedre end 128 bits mp3, men langt fra optimalt.
Det kan skyldes hensyn til båndbredde der gør det; det er jo ikke alle
der har en hurtig forbindelse, selv om der nok ikke er mange der kaster
sig ud i at købe musik på nettet med et 56k modem.
Det bedste ville være, at give folk valget mellem en "standard" og en
høj kvalitet, men det kommer der næppe, ellers havde vi nok set det i de
første lande. Så den fysiske cd's dage er ikke talte, hvis man vil have
musik i høj kvalitet.

mvh.
Kaj.

--