Kan nogen anbefale isaksen hvidevare i Ode~
Fra : CAH

Dato : 17-07-05 11:35

Hej

Jeg vil gerne købe et køleskab fra isaksen hvidevare i Odense, da der
skal forudbetales ville jeg gerne lige have en anbefaling, hvis der er
nogen der har handlet der.

Mads

Fra : Lars

Dato : 17-07-05 14:15

Jeg har handlet med ham, en ordre på små 30.000 betalt forud, og jeg kan
varmt anbefale det! det endte med at være lidt billigere end hvad jeg kunne
hente det til i Tyskland!

Lars

Fra : CAH

Dato : 04-08-05 21:11

Tak for tippet, jeg har allerede handlet med Isaksen og fået mit
køleskab. Han er kanon, det en lille smule dyrere end i tyskland, men
det kunne ikke dække bare benzinen.

Isaksen er klart helt kanon.

Mads