Bordplan
Fra : Paw Jensen

Dato : 16-07-05 07:48

Ved ikke om det er den rette gruppe, men :

Vi er ved at planlægge bryllup, og er nået til bordplanen.
Vi vil IKKE lave den traditionelle, med et hovedbord etc.

Vi vil lave 7 "øer" med borde, med 4 par ved hver.

Vil vi nummerere disse pladser med 1-2-3-4 og herefter udlevere numre til
herrerne, så hvert par har 7 pladser at vælge imellem.

Vi er dog nu blevet enige om at give det et strejf af Emma Gad, så vi
splitter alle gifte par op, men ikke de ugifte.

Så nu er problemet, hvordan gør vi dette.

Nogle ideer, eller helt andre forslag til en måde at gøre det på, ud fra
ovenstående princip ??

På forhånd tak for al hjælp.

Paw

Fra : Padmé Amidala

Dato : 16-07-05 23:22

Hvorfor ikke bare lade par sidde sammen under middagen, det giver alligevel
de fedeste fester, for så er der også gang i festen under middagen. Folk
skal nok cirkulere efterfølgende.

VH
Padmé

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 17-07-05 12:09

Paw Jense skrev:

> [...]

> Så nu er problemet, hvordan gør vi dette.

> Nogle ideer, eller helt andre forslag til en måde at gøre det > på, ud fra

Du foretager de valgt, der skal foretages med alle øvrige end parrene.

Så tager du et kort/seddel som alle parrene får udleveret på ordinær par
vis. Men når de åbner sedlen, eller kortet, eller hvad du vælger, er der sat
et helt andet bord/stole nummer på, som du har lavet en fordeling af på
forhånd, så hvert par "skilles" og kommer til at sidde længst fra hinanden.

Du kan også lave valget, så du laver en bowle, hvor den enkelte partner
trækker stol/bord helt tilfældigt og bliver placeret helt tilfældigt.
Sansynligheden for, at et par finder sammen ved siden af hinanden er meget
lille (stokastisk variabel).

JAF

Fra : Kim Schulz

Dato : 20-07-05 15:29

On Sun, 17 Jul 2005 00:21:44 +0200
Padmé Amidala <espressopigenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

> Hvorfor ikke bare lade par sidde sammen under middagen, det giver
> alligevel de fedeste fester, for så er der også gang i festen under
> middagen. Folk skal nok cirkulere efterfølgende.

Det er nu ikke en garanti for "fedre fester". Jeg har været til flere
fester hvor parrene ligesom havde nok i sig selv og ikke gad bruge tid
på at feste med de andre. Noget jeg faktisk ser alt for ofte.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New