Kan jeg afkorte Introen til BF2?
Fra : TGJ

Dato : 16-07-05 06:55

Mener jeg ved BF 1942 kunne tilføje noget med +game......

Thomas

--
Fjern "REMOVE-THIS" ved svar på mail

Fra : MuLLe

Dato : 16-07-05 09:28

"TGJ" wrote ...
> Mener jeg ved BF 1942 kunne tilføje noget med +game......
Hej ja det kan du.
du går ind i "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Movies"
Så skriver du backup, efter filnavnet på disse filer.

Dice.bik >> Dice.bik.backup
EA.bik >> EA.bik.backup
Intro.bik >> Intro.bik.backup
Legal.bik >> Legal.bik.backup
welcome.bik >> welcome.bik.backup

Så starter den op uden at loade disse store filer ind i mem.

Håber du kan bruge det, MvH MuLLe

Fra : BuFFerz

Dato : 16-07-05 17:48

> Dice.bik >> Dice.bik.backup
> EA.bik >> EA.bik.backup
> Intro.bik >> Intro.bik.backup
> Legal.bik >> Legal.bik.backup
> welcome.bik >> welcome.bik.backup

Eller sletter dem helt - de kan altid gendannes ved at installere spillet
igen.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : MuLLe

Dato : 16-07-05 18:14

"BuFFerz" wrote
> Eller sletter dem helt - de kan altid gendannes ved at installere spillet
> igen.
Problemet med det er at Punkbuster godt kan skabe sig.
Det betyder at man kan blive bandet....
Så for en sikkerheds skyld, så la' være med at slette dem.

MvH MuLLe

Fra : BuFFerz

Dato : 16-07-05 19:30

> Så for en sikkerheds skyld, så la' være med at slette dem.

hvad er forskellen på at omdøbe dem og slette dem ?
Spillet kan ikke finde dem uanset.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : MuLLe

Dato : 16-07-05 23:09

"BuFFerz" wrote
> hvad er forskellen på at omdøbe dem og slette dem ?
> Spillet kan ikke finde dem uanset.
Prøv at kigge i tråden nedenunder, der snakker vi om det samme.

Tråd "BF2 er dårlig programmeret"

MvH MuLLe

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-07-05 09:38

MuLLe (mullde_berg@hotmail.com) skrev i
42d9414d$0$54741$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:
> "BuFFerz" wrote
> Problemet med det er at Punkbuster godt kan skabe sig.
> Det betyder at man kan blive bandet....
> Så for en sikkerheds skyld, så la' være med at slette dem.

Den nemme løsning er at pakke dem (Winrar/Winzip el. lign.), og slette de
originale filer. Så er det bare at pakke dem ud igen senere, hvis det skulle
blive nødvendigt.

--
Martin Petersen

Fra : Klaus G.

Dato : 18-07-05 11:13

> Mener jeg ved BF 1942 kunne tilføje noget med +game......

Som andre skriver, så kan du slette/rename dem. Jeg har selv valgt at gøre
sådan her:

Inde i:
C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Movies
Har jeg lavet en mappe der hedder "Backup", der har jeg så smidt Dice.bik,
EA.bik, Intro.bik, Legal.bik og welcome.bik ind. Og så lavede jeg tomme
tekstfiler, og renamede dem til det de originale filer nu hed. Jeg har læst,
og har selv erfaring med, at på nogle systemer kan BF2 godt bugge hvis den
ikke kan finde filerne, er der derimod nogle tomme, så klare den det fint :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk