bilrejse fra by til by
Fra : bj

Dato : 14-07-05 20:10

Jeg har hørt om firmaer, der får til opgave af både privatpersoner og
firmaer til at køre deres biler fra by til by... Er der nogen, der kan
hjælpe mig med dette?

bj

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 14-07-05 20:26

bj skriver:

> Jeg har hørt om firmaer, der får til opgave af både privatpersoner og
> firmaer til at køre deres biler fra by til by... Er der nogen, > der kan
> hjælpe mig med dette?

For mange år siden rejste jeg Europa tyndt i Hertz' biler, der skulle køres
fra land til land. Måske gør de det endnu. Eller en af de andre
multinationale biludlejninger.

JAF

Fra : Heidi

Dato : 15-07-05 14:53

Hej

DU kan prøve Eurocar , det sker at de har nogen biler der skal afsted eller
hentes i europa.

Fra : bj

Dato : 15-07-05 20:03

"Heidi" <gm-heidi@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> DU kan prøve Eurocar , det sker at de har nogen biler der skal afsted
> [...]

bj

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 15-07-05 21:40

bj wrote:
> Jeg har hørt om firmaer, der får til opgave af både privatpersoner og
> firmaer til at køre deres biler fra by til by... Er der nogen, der
> kan hjælpe mig med dette?

Jeg har for mange år siden kørt et par biler til Wien og München for
Europcar i Århus (dengang hed det vist Østergaard biler). Det var om
vinteren, hvor det var svært at skaffe folk til at køre biler. Der var
ingen returbiler, og firmaet betalte både benzin og en togbillet til
hjemturen.

M.v.h
Niels

Fra : bj

Dato : 15-07-05 21:48

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev i en
meddelelse news:42d81f24$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> vinteren, hvor det var svært at skaffe folk til at køre biler. Der var
> ingen returbiler, og firmaet betalte både benzin og en togbillet til

bj