pris på half life 2
Fra : Peter Holm

Dato : 14-07-05 14:11

heysa
jeg så half life 2 til salg i elgiganten igår til 229,-
Jeg fik det ikke lige købt, og fik så at vide i dag, at half life er nemmest
bare at downe fra nettet.
Jeg kigger så her:
http://www.steampowered.com/?area=product_packageoffers
Men det ser lidt små dyrt ud sammenlignet med en disk-version fra en dansk
butik.
Horfor ?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : PerX ...

Dato : 14-07-05 15:13

In article <42d66416$0$21461$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>,
phc@stofanet*REMOVE*.dk says...
> [...]
> http://www.steampowered.com/?area=product_packageoffers
> Men det ser lidt små dyrt ud sammenlignet med en disk-version fra en dansk

De er grådige? :)

Fra : Grunt

Dato : 14-07-05 15:55

On Thu, 14 Jul 2005 15:10:47 +0200, "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk>
wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>http://www.steampowered.com/?area=product_packageoffers
>Men det ser lidt små dyrt ud sammenlignet med en disk-version fra en dansk

Det kommer an på hvad der er på cd'en til forskel på hvad du får, f.eks. i
broncepakken til $50(309 kr) Det kunne være du for de 80 kr ekstra får 2
multiplayer spil oveni.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-07-05 16:59

"Grunt" wrote

> Det kommer an på hvad der er på cd'en til forskel på hvad du får, f.eks. i
> broncepakken til $50(309 kr) Det kunne være du for de 80 kr ekstra får 2
> multiplayer spil oveni.

Det er det samme indhold
Husk at lægge moms oven i de ca $50

- Peter

Fra : Grunt

Dato : 14-07-05 17:46

On Thu, 14 Jul 2005 17:58:50 +0200, "Peter Lykkegaard" <peter.aghl@gmail.com>
wrote:
in dk.spil.computer
>"Grunt" wrote

>Det er det samme indhold
>Husk at lægge moms oven i de ca $50

Hmm, det synes jeg ikke har betalt, hvis du mener dansk moms.Vat må være incl. i
us prisen. Det er jo software man downloader, så hvor kommer T&S ind i billedet
?

Betalingstype: Visa dankort
Dato: 19.04.2005
Rentedato: 15.04.2005

Meddelelse: VISA-transaktion
USD 49,95
VISUALWARE INC
209-668-3673
USA
Handelsdato: 16/04/2005

BG bank har jo en kreativ valutaveksling så det bliver lidt dyrere.
Nu var det til en anden computer, for jeg fik sølvpakken gratis i sin tid.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-07-05 18:25

"Grunt" wrote

> Hmm, det synes jeg ikke har betalt, hvis du mener dansk moms.

"If you made an online order for a Valve Product, and you are an
international customer, there may be taxes or VAT charges that are mandated
by your country added to your purchase."

Røger der ikke moms på hvis firmaet sælger over et vist beløb?

- Peter

Fra : Grunt

Dato : 14-07-05 20:49

On Thu, 14 Jul 2005 19:25:17 +0200, "Peter Lykkegaard" <peter.aghl@gmail.com>
wrote:
in dk.spil.computer
> [...]
>by your country added to your purchase."
>
>Røger der ikke moms på hvis firmaet sælger over et vist beløb?

det var så ikke nået da jeg købte. Jeg har ikke længere onlinekviteringen så jeg
kan ikke se opstillingen med beløb og vat m.m., Men 293 for 49.95 lyder da ikke
som om der er tilkommet noget imellem bestillingen og trækket på min konto.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 15-07-05 09:11

Grunt wrote:
> [...]
> som om der er tilkommet noget imellem bestillingen og trækket på min konto.

Det var der da jeg bestilte i sin tid lige da CSS udkom via steam

Product            Cost
Half-Life 2 Bronze $ 49.95

Tax (Denmark) $ 12.49
Total $ 62.44

men igen kommer an på om man er fusket og vælger Norge som land, for så
kommer der ikke tax på. Men igen kan resikere at få bannet sin account
på den bagrund.

Hygge

AngelFire *KUK*