BF2 Score
Fra : Erik

Dato : 14-07-05 09:42

Hejsa

Man har tidligere kunne følge sin og andres BF2 score på denne side
http://www.liquidvolt.com/bf2/playersearch.php Men nu virker den ikke
Er
der andre muligheder?

På forhånd tak
Erik

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 14-07-05 11:00

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> writes:
> Man har tidligere kunne følge sin og andres BF2 score på denne side
> http://www.liquidvolt.com/bf2/playersearch.php Men nu virker den ikke
> Er
> der andre muligheder?

Jeg tror det er EA der (pt.?) har slukket for muligheden for at tilgå
stats udefra.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-07-05 11:30

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror det er EA der (pt.?) har slukket for muligheden for at tilgå
> stats udefra.

Jeg læste på et AU site, som også havde stats før, at de var blevet blokeret
da de ikke havde bedt om tilladelse. Det kunne være det samme her.

De skrev at det var gamespy der har blokeret dem. Det undrede jeg mig lidt
over for jeg syntes da ikke at de har nogle steder hvor man kan undersøge
stats.

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 14-07-05 13:55

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> writes:
> [...]
> over for jeg syntes da ikke at de har nogle steder hvor man kan undersøge

En i klanen havde lavet et tilsvarende script, som også var holdt op
med at virke. Det viste sig så at man kunne nøjes med at sende
User-Agent GameSpyHTTP/1.0 med for at få det til at spille igen.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 15-07-05 11:43

> Det forstår jeg ikke Kan du uddybe lidt?

Nej :)

Jeg kender ikke detaljerne, men formoder man snakker med GameSpys's
servere via http for at få stats - de smider så bare linien på hvis
man ikke sender den rigtige User-Agant med. Denne ændring er hvad der
fik bl.a. bf2stats.ausgamers.com' stats til at gå i stykker, og i
stedet for bare at rette deres scripts, har de valgt at vente på at se
hvad EA/GameSpy siger.
--
Lars Balker Rasmussen