Hørebøffer til spil
Fra : Martin T.

Dato : 13-07-05 14:18

Hejsa alle

Så stod mine hørebøffer endelig af. Nu står jeg jo så¨og mangler et nyt par
og det er her i kommer ind i billedet. Hvad skal man købe? Primært bruges de
til spil.

Mvh
Martin T.

Fra : Ding-Dong

Dato : 13-07-05 15:15

Martin T. skrev i en meddelelse
> Hejsa alle
>
> Så stod mine hørebøffer endelig af. Nu står jeg jo så¨og mangler et nyt
> par og det er her i kommer ind i billedet. Hvad skal man købe? Primært
> bruges de til spil.

Jeg tror det er et spørgsmål om smag.
Jeg har Plantronics Audio .90 - dem er jeg glade for.
Der er en masse muligheder og modeller inden for hvert mærke så hvis du
mener at ville til bunds i hvilket søt hørebøffer du vil have fat i så vil
jeg foreslå at du besøger producenternes hjemmesider samt læser alverdens
tests og lign. af hørebøffer:c)
God jagt
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : preben nielsen

Dato : 13-07-05 15:59

"Martin T." <thode@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa alle
>
> Så stod mine hørebøffer endelig af. Nu står jeg jo så¨og mangler
> et nyt par og det er her i kommer ind i billedet. Hvad skal man
> købe? Primært bruges de til spil.

Jeg bruger Sennheiser HD 497.

Det er også et spørgsmål om du skal bruge bare hørebøffer eller et
helt headset med mic.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Martin T.

Dato : 13-07-05 18:24

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> "Martin T." <thode@besked.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger Sennheiser HD 497.
>
> Det er også et spørgsmål om du skal bruge bare hørebøffer eller et helt
> headset med mic.

Det var meningen at der skulle være mic. på også. Jeg mener Sennheiser
lavede nogle men en slags surroundlyd, men jeg kan sku ikke huske hvad model
det var. Jeg har kigget på deres hjemmeside men synes ikke jeg blev meget
klogere.
Mvh
Martin

Fra : Gubs

Dato : 13-07-05 18:58

> [...]
> lavede nogle men en slags surroundlyd, men jeg kan sku ikke huske hvad
> model det var. Jeg har kigget på deres hjemmeside men synes ikke jeg blev

Der er noget at kigge på her:

http://www.cnet.com/4520-10602_1-5618932-1.html

Og på Dansk http://www.kinovox.dk/musikhifidj/vis.php?emne=RS+130

http://www.hardware-test.dk/ht/forum.asp?mode=traade&id=179313&emneID=16

http://www.ke-musik.dk/main.asp?page=showproduct&ProductID=10503

Vil du kigge efter mere selv, så kig her
http://makeashorterlink.com/?E2AC31C6B

Gubs

Fra : Gubs

Dato : 13-07-05 17:00

> [...]
>
> Så stod mine hørebøffer endelig af. Nu står jeg jo så¨og mangler et nyt
> par og det er her i kommer ind i billedet. Hvad skal man købe? Primært

Jeg har nogle Logitech med mic. de er for mig rigtig gode, der er meget lyd
med, og en god mic. til når man vil spille med andre på et team.
Jeg spiller en del MOHAA, og det er nu fedt man kan sidde bag en væg og høre
luskefisen på den anden side af vægen
Nu er alt så ikke lutter lagkage, for når man er færdig med at spille, og
vil bruge højttalerne, så er det ikke altid at lyttebøfferne slipper taget,
om det skyldes USB funktionen eller hvad, det ved jeg så ikke, men nogle
gange må jeg boote om før det slipper.

Gubs

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 13-07-05 20:31

> [...]
>
> Så stod mine hørebøffer endelig af. Nu står jeg jo så¨og mangler et nyt
> par og det er her i kommer ind i billedet. Hvad skal man købe? Primært

Jeg bruger selv nogle Plantronics som du kan se her
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=155252

Jeg er fuld ud tilfreds med dem og de har en udmærket lyd
taget prisen i betragtning. De kan sikkert fås billigere end hos
Zitech. De var bare det første link på google :)

De er til USB og er med mic.

/Kenneth Iversen

Fra : AJC

Dato : 13-07-05 20:36

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote in

> Zitech. De var bare det første link på google :)

Zitech er generelt alt for dyre med deres ting!

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 13-07-05 21:10

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> "Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote in

> Zitech er generelt alt for dyre med deres ting!

Ja. Men har så en kanon service ift mange andre.

/Kenneth Iversen

Fra : AJC

Dato : 13-07-05 21:25

> "AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Ja. Men har så en kanon service ift mange andre.

De må så have ansat nogle dygtigere skoleelever siden sidst!

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 13-07-05 23:03

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse
> De må så have ansat nogle dygtigere skoleelever siden sidst!

Jeg snakker ikke om support.

/Kenneth Iversen

Fra : Martin T.

Dato : 14-07-05 14:21

"Martin T." <thode@besked.com> wrote in message
> [...]
>
> Så stod mine hørebøffer endelig af. Nu står jeg jo så¨og mangler et nyt
> par og det er her i kommer ind i billedet. Hvad skal man købe? Primært

Jeg siger tak til alle for hjælp og vejledning. Nu er der da lidt at gå
efter.
Mange tak

Martin T.

Fra : Saitek

Dato : 15-07-05 17:51

> [...]
>
> Så stod mine hørebøffer endelig af. Nu står jeg jo så¨og mangler et nyt
> par og det er her i kommer ind i billedet. Hvad skal man købe? Primært

Du skriver ikke hvad de må koste? Tror ikke senheiser har nogle med
surround, det skulle da lige være noget der ligner, tror de hedder 515, men
de har ikke microfon og koster ca 700.

Hvis man vil have surround kan man købe et sæt trust silver for 250 kr men
de har ikke microfon. Men den kunne man købe seperat. Der er da ikke noget
der kan slå en surrond hovedtelefon til spil. Mange spil har faktisk 5.1
lyd. Men der kan fås typer med surround som har microfon til ca 3-400 kr.
Feks en Arbier u500 til 299. Den har usb tilslutning og kræver ikke et
lydkort. Den slags telefoner har 6 enheder (front, rear og center og sub)
Thomshardware anmelde nogle forskellige headsets og her vandt en medusa 5.1
over en senheiser til en højere pris. Check det lige ud. Medusaen var den
bedste.

Har selv en trust + 4 andre bla en koss pro 4aaat men den er da ikke god
nok til spil, surrond er sagen! De nye spil jeg kender har surround. (5.1)

Fra : Martin T.

Dato : 15-07-05 18:17

"Saitek" <wicbdk@Jubi.com> wrote in message

> [...]
> nok til spil, surrond er sagen! De nye spil jeg kender har surround. (5.1)

Tak det vil jeg lige kigge på. Nu var der ikke nogen bestemt prisramme
derfor skrev jeg ingen :)
Mvh
Martin T.