Critical Exception ved start af Far Cry
Fra : Paminu

Dato : 12-07-05 10:33

Hver gang jeg forsøger at starte Far Cry får jeg bare en lille sort skærm og
en Critical Exception. Det er noget med "memory could not be read".

Men jeg har aldrig haft problemer med min RAM før.

Fra : AJC

Dato : 12-07-05 20:59

"Paminu" <asdad@asd.com> wrote in news:db02la$7bv$1@news.net.uni-c.dk:

> [...]
> read".
>
> Men jeg har aldrig haft problemer med min RAM før.

Varmeproblem?

Fra : Paminu

Dato : 12-07-05 23:08

AJC wrote:

> Varmeproblem?

Nej det var åbenbart et driver problem. Jeg brugte nvidia 77.72 og nu har
jeg nedgraderet til 66.63 (mener jeg den hedder) og nu kører det fint.

Jeg har heller ikke kunne få TV-out til at du med 77.72, men det kører fint
med 66.63 så nu holde jeg mig til de gamle drivere.

Fra : AJC

Dato : 12-07-05 21:34

Paminu <jadajada@asd.com> wrote in news:db17qf$j7g$1@news.net.uni-c.dk:

> [...]
>
> Jeg har heller ikke kunne få TV-out til at du med 77.72, men det kører
> fint med 66.63 så nu holde jeg mig til de gamle drivere.

Ok. Godt at læse at du fik løst problemet.