Stabilisering af granitskærver som terrass~
Fra : Holger Wahlström

Dato : 10-07-05 21:22

Jeg fik det gode råd her i tråden, at jeg skulle bruge kalk, ler og grus
til
blanding med mine granitskærver, før jeg vibrerede det hele. Alt skulle
være
tørt, inden udlægning, og så ville en regnbyge ordne resten.
Da jeg besøgte Genbyg på Amager Landevej, fik jeg at vide, at der skulle
VÅD
kalk til, når man blander i en blandemaskine.
Spørgsmål: Hvem har ret?

____________________

http://psykologibasen.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-07-05 21:32

Holger Wahlström wrote:

> Da jeg besøgte Genbyg på Amager Landevej, fik jeg at vide, at der
> skulle VÅD
> kalk til, når man blander i en blandemaskine.
> Spørgsmål: Hvem har ret?

Det kommer an på dit arbejdstempo. Arbejder du med tørre materialer, kan du
gå i ro og mag og sysle med tingene. Er materialerne våde, skal der
professionelt tempo på, hvis ikke det skal blive hårdt som beton, før du er
færdig med at rette af.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Holger Wahlström

Dato : 11-07-05 11:30

OK! Det var et godt svar - mit sind er faldet til ro, for der er tale om
professionelle, der skal udføre arbejdet! Tak

--

http://psykologibasen.dk