Havregrynslagkage
Fra : Kristina Søndergaard

Dato : 09-07-05 19:22

Jeg er kommet til at smide min svigermors opskrift på havregrynslagkage væk.
Det er lang tid siden, jeg lånte den, så til trods for at opskriften er
meget simpel, kan jeg kun huske, at der skal havregryn, margarine og sukker
i, og at dejen skal mases ud i to lagkageforme... Det er alt - kan ikke
huske hverken blandingsforhold eller bagetid... Og hun skal bruge den nu!
De to bunde lægges sammen med flødeskum, og toppen smøres med chokolade -
får det en klokke til at ringe hos nogen?

/Kristina

Fra : T

Dato : 11-07-05 15:19

> De to bunde lægges sammen med flødeskum, og toppen smøres med chokolade -
> får det en klokke til at ringe hos nogen?
>
> /Kristina

Der var lige noget, der ringede her

Søndagskræs:
125 g marg