San Andreas "Burning Desire"
Fra : Koeffe

Dato : 08-07-05 01:49

Jeg er i gang med missionen hvor jeg skal kaste molotov
cocktails ind ad fem vinduer, og bagefter redde et
latterligt kvinde-menneske. Jeg kan fucking ikke finde
hende. Nu har jeg prøvet adskillige gange, og kun én gang
har jeg fundet op på første sal. Jeg kan ikke finde rundt i
det latterlige hus! - (sorry hvis jeg lyder irriteret, men
det er jeg sgu også).

Findes der et kort over huset, eller er der nogen der har
mod på at prøve og forklare mig hvordan jeg finder hende?
(Og den brandslukker man vidst skal bruge)

--
Koeffe ...som MEGET gerne vil undgå at være nødt til at
skulle bruge snyde koder.

Fra : Colzen

Dato : 08-07-05 01:59

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mod på at prøve og forklare mig hvordan jeg finder hende?
> (Og den brandslukker man vidst skal bruge)

Hvis jeg ikke husker helt galt, så er brandslukkeren i køkkenet, men jeg kan
ikke forklare hvor det ligger og jeg kender desværre heller ikke til noget
kort over huset.

Mvh
Colzen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-07-05 09:20

> [...]
> mod på at prøve og forklare mig hvordan jeg finder hende?
> (Og den brandslukker man vidst skal bruge)

Du SKAL bruge brandslukkeren, for at komme væk derfra med kvinden. Finder du
kvinden først, bliver du bare henvist til at du skal skaffe en brandslukker.
Desværre har jeg ikke nogen råd, andet end at hun befinder sig på første
sal, og at hun er den blå 'dot' på "radaren" i nederste venstre hjørne.

Held og lykke

Emil

Fra : René Lønstrup

Dato : 08-07-05 13:46

Koeffe wrote:
> Findes der et kort over huset, eller er der nogen der har
> mod på at prøve og forklare mig hvordan jeg finder hende?
> (Og den brandslukker man vidst skal bruge)

Here goes:

Når du kommer ind i huset skal du ligeud af gangen indtil du kommer ind
i et rum med to sofaer og et fjernsyn. Til højre for dig er en åbning
ind til køkkenet hvor brandslukkeren er, tag den. I venstre hjørne af
tv-rummet finder du trapperne til 1. sal, gå derop. Følg gangen til den
deler sig. Sving til højre her og følg gangen til venstre og helt til
enden. På din venstre hånd er en døråbning med masser af flammer, brug
brandslukkeren til at komme ind i rummet, hvor pigen står.
Gå herefter over i rummet overfor og sluk ilden i døråbningen til højre,
gå igennem til næste rum, ud af døren til højre, sluk ilden til din
venstre side og gå tilbage ned ad trapperne.
Hernede skal du ind i køkkenet (husk at slukke ilden først ;) ), og ud i
højre side. Kryds lige over gangen (du er nu på toilettet), drej til
højre og gå lige ud af rummet, tværs over gangen og ind i næste lokale.
Her går du til venstre ind i det tilstødende rum, hvor du gerne skulle
kunne se udgangen. Hvis du ikke har haft for travlt igennem huset (og
husket at slukke de brande der er i vejen), skulle du gerne have pigen
bag dig, så du kan roligt bevæge dig ud i den friske luft nu Hvis
hun ikke er med, skal du først tilbage og hente hende..

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Koeffe

Dato : 08-07-05 21:03

Takker mange gange :D
Det var lækkert. Nu skal man bare trættes med at date hende
kvindemennesket hele tiden ;cD - det har man jo ikke tid til
når man er i gang med at erobre territorium *g*

--
Koeffe