Battlefield 2 server?.
Fra : sls\(2770\)

Dato : 03-07-05 19:17

Hej

Jeg har sat en battlefield 2 server op på en computer, hvordan styrer jeg
den lettest fra en anden computer?
Der må findes noget lettere end at taste rcon commandoer ind?

Sid

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 04-07-05 01:17

sls(2770) wrote:
> [...]
> den lettest fra en anden computer?
> Der må findes noget lettere end at taste rcon commandoer ind?

Prøv BF2CC godt nok er det i beta stadie men bedre end ingenting, samt
demon tool til det kommer også snart, er selv beta tester af BF2CC og
demon toolet, før det kommer ud i public. Men prøv det der er kommet ud
i public kan hentes her: http://www.bf2cc.com/ hvis du også søger efter
en highping kicker så sig til sådan en har jeg også url til.

Hygge

AngelFire *KUK*

Fra : sls\(2770\)

Dato : 04-07-05 21:19

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> public kan hentes her: http://www.bf2cc.com/ hvis du også søger efter en
> highping kicker så sig til sådan en har jeg også url til.

Takker, den prøver jeg.
Jeg har ikke haft brug for en highping kicker endnu, for det er kun mig og
min kammerat der har spillet på serveren, men du må meget gerne smide et
link.
Ved ikke om der er andre der kan se serveren, for selvom vi har spillet et
par timer på serveren, er der ikke kommet flere på?
Jeg har gjort som du skrev i en anden post og brugt 29900 som serverport.

Mvh Sid

Fra : sls\(2770\)

Dato : 04-07-05 21:27

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> "Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

Kan heller ikke få Rcon til at virke, har gjordt sådan her...

REMOTE CONSOLE ACCESS:

To setup remote console access to the server:

- On the server create a new plain text document in
\admin\ called default.cfg
- Enter the following text into the new file:

port=4711
password=YourPassword

- Save the file, and start the server.

Now you can access the server remotely by using the following commands
from a client:

- rcon login <YourPassword>
Use this command to login to the server

Det skulle virke i BF2 Demoen, burde det så ikke virke i The Final?

Mvh Sid

Fra : sls\(2770\)

Dato : 04-07-05 21:50

> "sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> Kan heller ikke få Rcon til at virke, har gjordt sådan her...

Rcon virker nu..... Fejl 40...

Mvh Sid

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 05-07-05 11:09

sls(2770) wrote:

> Rcon virker nu..... Fejl 40...

kanont. her er link til highping kickeren:
http://bf2.fun-o-matic.org/index.php/Scripts:Kicking_for_high_ping

Du kan da prøve at skrive ip'en her så kan jeg da tjekke om jeg kan se den.

Hygge

AngelFire *KUK*