Fjernbetjeningsholder.
Fra : Iben Holst

Dato : 03-07-05 12:16

Hej...

- jeg håber dette spørgsmål hører til denne gruppe...

Vi vil gerne have vore fjernbetjeninger i stuen samlet eet sted. Tidligere
var det meget fremme med disse holdere til 3-4 fjernebetjeninger, men nu har
jeg været i flere radio/TV forretninger som knap nok ved havd jeg taler
om...

Kan disse ikke fåes mere, eller er det bare om at finde den rigtige
forretning/supermarked (hvilket?)?

Iben

Fra : Neil Southwood

Dato : 03-07-05 14:41

In news:42c7c785$0$61021$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Iben Holst <Iben@holst.mail.dk> typed:

> Vi vil gerne have vore fjernbetjeninger i stuen samlet eet sted.
>
> Kan disse ikke fåes mere, eller er det bare om at finde den rigtige
> forretning/supermarked (hvilket?)?

Du har allerede holderen ved hånden: Smid alle fjernbetjeningerne i holderen
(et passende mørkt skab), og køb en programmerbar der kan klare alle
apparaterne.

--
Neil Southwood

Fra : Iben Holst

Dato : 04-07-05 17:17

> Du har allerede holderen ved hånden: Smid alle fjernbetjeningerne i
holderen
> (et passende mørkt skab), og køb en programmerbar der kan klare alle
> apparaterne.

Ja, det kunne man da gøre!

Iben

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-07-05 22:02

Iben Holst <Iben@holst.mail.dk> skrev:

> Vi vil gerne have vore fjernbetjeninger i stuen samlet
> eet sted.

Hvad med undersiden af sofabordet? Det bruger du jo
ikke til noget alligevel.

> som knap nok ved havd jeg taler om...

Køb noget selvklæbende burrebånd. Det grove af det
klæber du fast under bordet, og den bløde del på dine
fjernbetjeninger.

Du kan selv bestemme hvor de skal placeres - parallelt
ved siden af hinanden, eller i en lang række.

På den måde samler de heller ikke så meget støv, katten
skubber dem ikke på gulvet, og hunden gnasker ikke i
dem

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Iben Holst

Dato : 04-07-05 17:16

> [...]
>
> På den måde samler de heller ikke så meget støv, katten
> skubber dem ikke på gulvet, og hunden gnasker ikke i

*S* anderledes må jeg sige, men et godt alternativ *S*

Iben