reservedele til Alto højtryksrenser
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 18:42

Hvor kan man købe reservedele til Alto højtryksrenser?

Jeg vil gerne vide om man kan købe reservedele til Alto højtryksrensere? Jeg
har et knækket plaststrålerør. Hvor kan man købe det? og hvad koster det?
Det drejer sig om et rør til ALTO HØJTRYKSRENSER C 100.1-5

Lisbeth

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 03-07-05 08:20

Gartnerteknik - Grønttorvet - Kbh

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-05 11:01

"Ledøje Udlejning".> skrev i en meddelelse
> Gartnerteknik - Grønttorvet - Kbh

Uhh, Kbh er i den anden ende af landet

Findes der andre steder (Jylland/Fyn)?

Lisbeth

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 03-07-05 12:25

Lisbeth skrev:

> Findes der andre steder (Jylland/Fyn)?

Hvorfor ikke bare rette henvendelse til fabrikken
og høre om de kan gelejde dig til en forhandler:

Nilfisk-ALTO
Division of Nilfisk-Advance A/S
Industrivej 1
DK-9560 Hadsund
Denmark
Tel.: (+45) 72 18 21 00
Fax: (+45) 72 18 21 05
E-mail: salg@nilfisk-alto.invalid
E-Mail: Service@nilfisk-alto.invalid

(ret invalid med dk)

--
Lars Fragstrup

Fra : thomas Duus Jürgense~

Dato : 03-07-05 20:06

Ødelagde for kort tid siden ventilen i min alto, den kostede 499 fra ny og
en ny ventil koster iflg fabrikken 399 kr......... og nej man kan ikke købe
ventilen alene man skal købe helt nyt strålerør.....

pisse dårlig service af ALTO..

aldrig mere alto

thomas

Fra : Majbritt Sørensen