Bundaberg rum, købe hvor?
Fra : Danny

Dato : 01-07-05 20:36

Hej

Jeg er på jagt efter australsk rom af mærket Bundaberg Rum. Det forhandles
ikke her i landet (jeg har i hvert fald ikke kunne finde et sted), så jeg
tænkte, om der mon er nogen i denne nyhedsgruppe, som kender et sted - evt.
i udlandet?

Med venlig hilsen,
Danny

Fra : Margrete Johansen

Dato : 03-07-05 18:00

> [...]
jeg
> tænkte, om der mon er nogen i denne nyhedsgruppe, som kender et sted -

Prøv her: http://www.thedrinkshop.com/products/nlpdetail.php?prodid=889

Margrete

Fra : Max

Dato : 03-07-05 18:06

Hej

> Prøv her: http://www.thedrinkshop.com/products/nlpdetail.php?prodid=889

Husk at anmelde indkøbet til Told og Skat inden du bestiller :)

Mvh Max