Huspriser
Fra : Michael Petersen

Dato : 01-07-05 19:27

Vi købte et dejligt hus fra 1954 her for 4 måneder siden.
Vi købte huset for 1,9 mio.

....igår havde vi en egendommægler på besøg, som sagde at vi allerede nu
kan
få minimum 2,2 mio. for det.

Kan det virklig passe at det går SÅ stærkt ?
....300.000+ kroner på 4 måneder, lyder vildt i mine øre ;)

Det er på Nordsjælland.

mvh.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 01-07-05 19:55

On Fri, 1 Jul 2005 20:27:03 +0200, "Michael Petersen"
<michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> wrote:

> [...]
>få minimum 2,2 mio. for det.
>
>Kan det virklig passe at det går SÅ stærkt ?
>...300.000+ kroner på 4 måneder, lyder vildt i mine øre ;)

Passer vist udmærket.

Nybolig lavede nogle beregninger fra Børsen i slutningen af maj, som
viste, at prismæssigt gennemsnitlige huse i hovedstadområdet var
steget med cirka 3.000 kr. om dagen - eller knap 420.000 kroner siden
nytår, hvor prisen var 2,596 mio. kr.

Det er en stigning på 16 pct. - nogenlunde det samme som
prisstigningen på jeres hus.

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-07-05 19:58

Ok - vildt nok...
....men hvad så om 5 år ???
Så skal man jo være Lars Larsen hvis man skal købe hus, hvis priserne
fortsat stiger ?

mvh.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 01-07-05 20:25

On Fri, 1 Jul 2005 20:57:44 +0200, "Michael Petersen"
<michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> wrote:

>Ok - vildt nok...
>...men hvad så om 5 år ???
>Så skal man jo være Lars Larsen hvis man skal købe hus, hvis priserne
>fortsat stiger ?

Måske. Selv om de fleste boliger bliver handlet mellem folk, der er
boligejere i forvejen, så mange vil have opnået de samme
prisstigninger.

Men det bliver rigtigt svært for nye folk uden boligformue at komme
ind på markedet - det er det jo sådan allerede i store dele af
Storkøbenhavn og de store provinsbyer i resten af landet.

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 02-07-05 08:55

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> Ok - vildt nok...
> ...men hvad så om 5 år ???

Ja, så må du nok sælge huset for 1,2, hvis du vil af med det, da festen nok
er forbi.
Her ovre i Jylland ser vi mere en mægler som en der bare vil tage din r..,
så selvfølgelig vil han da gerne sælge dit hus, og tjene penge på det.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : preben nielsen

Dato : 02-07-05 08:00

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en
meddelelse news:42c58adb$0$21450$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> [...]
> Vi købte huset for 1,9 mio.
>
> ...igår havde vi en egendommægler på besøg, som sagde at vi

Ja, de ejendomsmæglere skulle stille op på stribe og skydes.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-07-05 13:18

On Sat, 2 Jul 2005 09:00:21 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Ja, de ejendomsmæglere skulle stille op på stribe og skydes.

Misundelse er en grim ting....

Fra : Kate

Dato : 03-07-05 12:30

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in

> Ja, de ejendomsmæglere skulle stille op på stribe og skydes.

Hvorfor det? Det er da de folk som rask væk giver 500000kr mere for
husene end de står til salg for som der er gale på den.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.