Hvor finder jeg FCK-sangen?
Fra : Pipeline

Dato : 01-07-05 04:28

Er der nogen der ved om FCK's slagsang 'Vi Elsker FCK' (den der der lavet
over 'I Don't Like Mondays'), kan dowloades nogen steder?
MVH
Pipeline

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 12:51

"Pipeline" <000000ng3@odeu.dk> skrev
> Er der nogen der ved om FCK's slagsang 'Vi Elsker FCK' (den der der
lavet
> over 'I Don't Like Mondays'), kan dowloades nogen steder?

Hvad er mere nærliggende end at kigge på FCK's egen hjemmeside.........

http://www.fckfc.dk/Default.aspx?ID=119

Hilsen og god weekend
Tommy T - Odense

Den har indtil videre sparet mig for at få 20166 spam-mails.

Fra : Pipeline

Dato : 01-07-05 13:42

"Tommy.T - Odense" <tommy[dot]t[snabel-a]get2net[dot]dk> skrev i en
meddelelse news:42c52e30$0$6779$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvad er mere nærliggende end at kigge på FCK's egen hjemmeside.........
>
> http://www.fckfc.dk/Default.aspx?ID=119
>
> Hilsen og god weekend
> Tommy T - Odense

Der har jeg prøvet, og fandt også teksten. Men det er nu en MP3 el. lign.
jeg er ude efter. Man kan købe en FCK-cd til 149,- men det er lige i
overkanten når man kun skal bruge en enkelt sang.
Men tak for hjælpen.
MVH
Pipeline