Godt spisested i Roskilde
Fra : Margrete Johansen

Dato : 28-06-05 11:17

Hej gruppe.

Imorgen skal vi mødes med svigersønnen i Roskilde. Han er taget på
festival
og savner nu familien - og hvad gør man ikke?

Familien består af lækkersultne madører, som gerne benytter lejligheden
til
at spise sammen.

Kan nogen anbefale et godt sted?

Hilsen Margrete

Fra : Torben Madsen

Dato : 28-06-05 16:22

"Margrete Johansen" <mamajohsFJERN@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> festival og savner nu familien - og hvad gør man ikke?
> Familien består af lækkersultne madører, som gerne benytter lejligheden

Hej Margrete

Jeg kan anbefale Restaurant Mumm
Karen Olsdatter Stræde 9
4000 Roskilde
tlf 46372201

Der kan de lave mad som er til at anbefale.

mvh
torben

Fra : Peter Risager

Dato : 28-06-05 16:26

> Kan nogen anbefale et godt sted?

Som gammel festivalgænger kan jeg blot råde dig til at finde et sted langt,
langt fra banegården!
Med mindre du ikke har noget imod sorklædte, piercede svenskere midt i maden
:)

--
Peter Risager
"In this house, we obey the laws of thermodynamics!" - Homer J. Simpsons

Fra : -V-

Dato : 28-06-05 17:14

Peter Risager wrote:
> Med mindre du ikke har noget imod sorklædte, piercede svenskere midt
> i maden :)

....måske er svigersønnen netop en af sådanne...?

(Er det iøvrigt David, og hvordan kommer man i kontakt med ham på
festivalen?)

-V-

Fra : Gitte og Claus

Dato : 28-06-05 16:18

store børs på havnen er godt

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-06-05 13:15

Margrete Johansen wrote:
> [...]
> festival og savner nu familien - og hvad gør man ikke?
>
> Familien består af lækkersultne madører, som gerne benytter

hvis man er til gode bøffer og simpel mad, kan RibHouse nede i gågaden godt
anbefales ;)
vi har spist der ofte, og har endda bestilt takeout hos dem..... har ALDRIG
haft en dårlig oplevelse der....

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Margrete Johansen

Dato : 01-07-05 18:04

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Knus, Sabina
> Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Hej gruppe.

Tak for gode råd - det viste sig imidlertid at det var næsten umuligt at
komme ind i Roskilde, så vi kørte sydover istedet. Vi brugte så noget tid

at kigge efter en landevejskro - sjov tanke, men forgæves. Vi endte med at
spise sandwiches fra en biks i Greve eller noget - fin nok, meget dyr og
vi
ville ha' haft en større smagsoplevelse ved at medbringe en madkurv. Klog
af
skade, det gør vi bare næste år. Svigersønnen var solskoldet og han havde
bare brug for lidt fred i familiens skød/skygge, så det fik han.

Margrete

Fra : Koeffe

Dato : 04-07-05 17:47

"Margrete Johansen" skrev i en meddelelse

| Kan nogen anbefale et godt sted?

Nok lidt for sent nu, men til en anden gang:

Gusto Giusto
Køgevej 1
4000 Roskilde

Det er italiensk, og det er rigtig god mad og et lille
hyggeligt sted.

--
Koeffe