KOPI
Fra : Thomas.C

Dato : 26-06-05 17:45

Hejsa.

Jeg håber i kan hjælpe mig.....

Jeg vil gerne lave en kopi af et af mine spil, fordi der er mange riser på
Cdén,
men jeg ved ikke lige hvordan jeg laver en kopi der virker.....

Jeg har prøvet at Clone spilet over på en DVD skive, men det virke ikke.....

Hvordan laver man en kopi af et Pc spil....???

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 17:57

www.gamecopyworld.com

Fra : Ding-Dong

Dato : 26-06-05 18:37

Thomas.C skrev i en meddelelse
> Hvordan laver man en kopi af et Pc spil....???
Prøv evt. Alcolhol 120%

Med venlig hilsen
Ding-Dong

Fra : Vicit

Dato : 26-06-05 19:53

Prøv i dk.edb.hardware.drev.dvd

Vicit

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-06-05 20:32

"Thomas.C" <virker@ikke.dk> wrote in

> Hvordan laver man en kopi af et Pc spil....???

Det kommer an på hvilket spil... Nogen spil kan
klares med alcohol eller bare en ren kopi, men
andre fx cmr2k5 der bruger %"%("=) (grimme ord)
starforce 3 er stort set umulige at kopiere med
mindre man bruger alskens suspekte programmer og
roder med hardware etc. Min cd er nelig ved at
være godt ridset - den bliver taget ud og ind ca.
en gang om dagen da spillet ikke kan spilles uden
den sidder i drevet :( Nu er den ved at være
godt slidt og jeg frygter den dag den ikke vil
acceptere skiven :(

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-06-05 12:56

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:
> [...]
> en gang om dagen da spillet ikke kan spilles uden
> den sidder i drevet :( Nu er den ved at være
> godt slidt og jeg frygter den dag den ikke vil

Kan du ikke bare bruge en No-CD?
Jeg har ikke spillet selv men mon ikke
http://www.megagames.com/cracks/html/c915150_0.htm kan bruges?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 27-06-05 13:29

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in news:42bfe95a$0$281
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Kan du ikke bare bruge en No-CD?
> Jeg har ikke spillet selv men mon ikke
> http://www.megagames.com/cracks/html/c915150_0.htm kan bruges?

hmm nope - det der er championship manager :)

Jeg tænker på Colin Mcrae Rally 2005. Den eneste
no-dvd-metode jeg kender indebærer at man først skal
disable alle fysiske cd/dvd-drev og derefter mounte
et mini-image som så i øvrigt skal passe med ens
reg.-kode. Hvis den ikke gør dur det ikke. Hvis den
gør kan man ikke bruge sin account online. Sur røv.

- ellers tak...

/hilsner

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-06-05 14:09

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:
> Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in news:42bfe95a$0$281
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> hmm nope - det der er championship manager :)

ok.. jeg er ikke lige ekspert i de der forkortelser :)

Læste cmr2k5 som Championship Manager Release 2005
Det var da tæt på :)

Fra : heuten

Dato : 27-06-05 17:20

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in news:42bffa46$0$232
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> ok.. jeg er ikke lige ekspert i de der forkortelser :)
>
> Læste cmr2k5 som Championship Manager Release 2005
> Det var da tæt på :)

den her kan måske bruges?

http://www.gameburnworld.com/gp/gamefixes/colinmcraerally2005.htm

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 28-06-05 07:00

heuten <heuten@4ff3.dk> wrote in news:Xns9682BAAAAD15Aheuten4ff3dk@
62.243.74.162:

> den her kan måske bruges?
>
> http://www.gameburnworld.com/gp/gamefixes/colinmcraerally2005.htm

Alle de patches, cracks etc. jeg har fundet virker på
samme måde. Man kører det fra et mini-image eller lignende
og så er man ude af stand til at bruge sin egen kode.
Så kan man ikke gå online med det. Så skal man selv lave
det der mini-image - det er selvf. en mulighed, men så
er man vist ude i at bruge lidt for meget tid på det.
Så forfærdeligt er det jo heller ikke at smide en dvd i.
Prblemet er primært at dvd'en lige så stille bliver slidt
af at blive pillet ud og i jævnligt :(

Men det er da muligt at Ultima-cracket virker. - Jeg har
ikke fået prøvet det endnu, da man er nødt til først at
afinstallere spillet. Men det kunne selvf. gøres ved at
installere det på en anden spand først for at afprøve ;)

Ellers tak for linket.

/hilsner

Fra : Diablo

Dato : 26-06-05 20:41

Hvad jeg ved af, kan man ved henvendelse til softwareproducenten, får
tilsendt et nyt sæt skiver.
Dette skal de gøre, da det er dem selv som påkræver at skiven skal sidde i
drevet ved anvendelse,

Så konklusionen er følgende, skriv til din softwareudvikler, forklar
probelemet, og de sender dig nogle nye
skiver. Så simpelt er det.

/Diablo

Fra : Max

Dato : 27-06-05 13:40

Hej

> Hvordan laver man en kopi af et Pc spil....???

Hvorfor ikke bare lade være med at købe PC spil der
skal have en CD i drevet for at virke, så lære fabrikanterne
nok et bruge en anden løsning.

Mvh Max

Fra : Ding-Dong

Dato : 27-06-05 16:53

Max skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke bare lade være med at købe PC spil der
> skal have en CD i drevet for at virke, så lære fabrikanterne
> nok et bruge en anden løsning.
Selvom der er en del spil efterhånden hvor man ikke nødvendigvis skal have
skiven i drevet så er det stadig langt størstedelen af de spil der udkommer
der kræver dette:c), og vi vil gerne alle underholdes:c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Max

Dato : 28-06-05 07:43

Hej

> [...]
udkommer
> der kræver dette:c), og vi vil gerne alle underholdes:c)

Ja, det er sørgeligt at det aldrig er gået op for forbrugerne hvilken
magt de har, hvis de holdt op med at købe den slags spil på
verdensplan, ja så gik der en uge og der var en alternativ
løsning på markedet.

Mvh Max

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 28-06-05 08:41

> [...]
> magt de har, hvis de holdt op med at købe den slags spil på
> verdensplan, ja så gik der en uge og der var en alternativ

Problemet er at få mange/alle til at gøre det. Hvis en lille håndfuld
hardcore nørder holder op med at købe deres spil pga. ovenstående, så tror
jeg ærligt talt, at de er ligegade, da de tjener flere penge på, at det
måske ikke er så let at kopiere. Dvs. det går kun ud over en gruppe, nemlig
den lille håndfuld nørder der faktisk gerne ville spille spillet. Mon ikke
at de har haft nogle kloge hoveder til at regne på det

mvh Frank

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 28-06-05 06:50

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in news:42bff39e$0$173
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvorfor ikke bare lade være med at købe PC spil der
> skal have en CD i drevet for at virke, så lære fabrikanterne
> nok et bruge en anden løsning.

Tjaa.. ideen er jo fin nok - men det er lidt som så meget
andet - selvom man er nogle få idealister ændrer det jo
ikke på den store masse. Og samtidig har jeg ikke fundet
et egnet alternatvi til de spil jeg gerne vil spille og
som kræver en cd til stede. Hvis der var to muligheder -
et som behøvede og et som ikke behøvede dvd'en i ved jeg
da godt hvad jeg valgte.

/hilsner