F1 Challenge 99-02
Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-06-05 15:06

Hej

Jeg har kigget på spillet F1 Challenge 99-02, men efter meget søgen har jeg
endnu ikke fundet et sted, hvor jeg kan købe mig dette spil.

Nogen, som ved hvor jeg kan købe dette spil?
Eller er der nogen, som er interesseret i at sælge til en rimelig pris?

Mvh.
Michael Korsgaard

Fra : Myt

Dato : 26-06-05 15:24

"Michael Korsgaard" <miv_k@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen, som ved hvor jeg kan købe dette spil?
> Eller er der nogen, som er interesseret i at sælge til en rimelig pris?

Første, og eneste søgning på Google, efter det du søger, gav bland andet
dette hit http://www.brugtespil.dk/?id=1117555157

Myt

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-06-05 15:33

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Korsgaard" <miv_k@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Første, og eneste søgning på Google, efter det du søger, gav bland andet
> [...]

Det er en, som vil købe :D

Fra : Myt

Dato : 26-06-05 17:00

> Det er en, som vil købe :D

Prøver du overhovedet selv at søge ??
http://www.cybercom.dk/varer.asp?sek=F&Sektion=pc&lager=3

Myt

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-06-05 17:01

> Prøver du overhovedet selv at søge ??
> http://www.cybercom.dk/varer.asp?sek=F&Sektion=pc&lager=3
>
> Myt

Det er udsolgt der... Har været der :D

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-06-05 16:58

"Michael Korsgaard" <miv_k@hotmail.com> wrote in

> Hej
>
> Jeg har kigget på spillet F1 Challenge 99-02, men efter meget søgen
> har jeg endnu ikke fundet et sted, hvor jeg kan købe mig dette spil.

Har du googlet "f1 career challenge" - og så det gyldne
nøgleord når du skal finde en dansk forhandler "pris".

> Nogen, som ved hvor jeg kan købe dette spil?
> Eller er der nogen, som er interesseret i at sælge til en rimelig
> pris?

Er 130 en rimelig pris?

Så tjener jeg nemlig en krone når jeg køber det her:
http://www.spiludsalg.dk/product.asp?product=265&sub=13

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-06-05 17:02

Det skal være til PC

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-06-05 17:04

"Michael Korsgaard" <miv_k@hotmail.com> wrote in news:42bed15f$0$15152
$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

> Det skal være til PC

/tænkte jeg nok ;) sorry

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-06-05 17:04

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> wrote in

> http://www.spiludsalg.dk/product.asp?product=265&sub=13

Og lige da jeg trykkede send så jeg at det var en udgave
til gamecube :) DOH... men det ser nu også ud til at
det er forsvundet ret meget i pc-udgaven. Måske det slet
ikke er så godt alligevel? Har du prøvet det?

/hilsner

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-06-05 17:16

Nej..

Men har hørt det skulle være det mest realistiske F1 spil, som er lavet
indtil videre.
Og så kan jeg godt lide idéen om at spille online i ligaer!

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-06-05 19:46

"Michael Korsgaard" <miv_k@hotmail.com> wrote in news:42bed4cf$0$27070
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Men har hørt det skulle være det mest realistiske F1 spil, som er lavet
> indtil videre.
> Og så kan jeg godt lide idéen om at spille online i ligaer!

Siden Geoff Crammond(microprose)-spillene har jeg savnet et
godt f1-spil. Der var dog lige en tråd om at TOCA 2's f1-del
skulle være ret fed.

Jeg mindes stadig mange gode timer med Grand Prix 2. Dengang
hvor den grafik var toppen og kun de vildeste kort kunne klare
at trække det :D

Liga-spil på nettet... hmmm lyder som noget jeg _ikke_ skal
lege med med mindre jeg bliver lam fra livet og ned. Jeg tror
hus+have+liv ville forfalde ret nemt så :( Er det ikke bare
bilspillets svar på et mmorpg?

/hilsner

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 26-06-05 20:18

Det vil vel bare svare til at se formel 1 søndag eftermiddag :D
Ved du hvor jeg kan få F1 Challenge 99-02?

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-06-05 20:23

"Michael Korsgaard" <miv_k@hotmail.com> wrote in news:42beff5e$0$6091
$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

> Det vil vel bare svare til at se formel 1 søndag eftermiddag :D

Det gjorde jeg også fast dengang ;) og så spillede
men den samme bane om aftenen - og prøvede at vinde
med det rigtige hold etc. uhada det var tider :D

> Ved du hvor jeg kan få F1 Challenge 99-02?

Desværre - stadig ikke :( har kigget en del og
det bliver ved med at være udgaver til gamecube,
xbox og ps2 der dukker op...

/hilsner

Fra : Myt

Dato : 26-06-05 21:19

> Siden Geoff Crammond(microprose)-spillene har jeg savnet et
> godt f1-spil. Der var dog lige en tråd om at TOCA 2's f1-del
> skulle være ret fed.

Jeg har lige gennemført Toca 2, og hvis du køber spillet kun for F1 delen,
så bliver du dybt skuffet. Well, man kan sætte det op som man vil, men det
er ganske enkelt ikke realistisk på nogen punkter, ikke i forhold til F1
Challenge. Det går stærkt, og bilerne kan smadre, men det er jo ikke alt.

Myt

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 20:29

> Nogen, som ved hvor jeg kan købe dette spil?

Har du spurgt i Stereo Studio ?

Den står deres hjemmeside til 199 kr. ( for PC-udgaven )

Mvh
Jan Rysz

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 28-06-05 16:40

Jeg har nu tjekket samtlige butikker i Aalborg og ingen havde det eller vill
få det hjem :(

Fra : blaster25

Dato : 29-06-05 20:25

Spillet er udgået og jeg har så heldig at få den sidste kopi softfair (eller
hvor jeg nu købte det) havde for nogen tid siden Jeg har brugt det til
grundbasis til mods. Men nu er rFactor jo på vej og det bliver den nye
grundsten til mods

Hvad vil du mene er rimelig pris er ??

Mvh

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 29-06-05 21:36

Hvis alt medfølger, så omkring 200,- inkl. fragt.

Fra : blaster25

Dato : 29-06-05 21:48

Har du prøvet spillet ? en demo eller hos en ven?

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 30-06-05 10:12

Nej...

Men har læst om det.

Fra : blaster25

Dato : 30-06-05 22:54

Prøv en demo af det, så godt er det heller ikke. Men kan dog hæves til lidt
højere standard med et mod over 2004 sæsonen.