campingfrokost
Fra : A.Nielsen

Dato : 26-06-05 12:17

Vi skal have nogle gæster til frokost i vores campingvogn.

--og vi skal selvfølgelig have en snaps.

Problemet er at vi ikke kan have en flaske rød ålborg i fryseren( den er
for lille)

vi kan kun klare en flaske som er køleskabskold men hvilken snaps er
bedst.

Er der nogen der har et godt forslag.

Fra : Kim Schulz

Dato : 26-06-05 12:29

On Sun, 26 Jun 2005 13:16:54 +0200
"A.Nielsen" <anker975@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ( den er for lille)
>
> vi kan kun klare en flaske som er køleskabskold men hvilken snaps er

Hvad med 2 ½l frem for en stor flaske? hvis ikke, så smut hellere op
til pladsejeren og spørg om du ikke lige kan låne lidt plads i hans
fryser et par timers tid. De plejer ikke at have noget imod det.
Alternativt så har mange nyere campingpladser isterning maskiner hvor
du kan hente is. Tag en spand, fyld den med is og så flasken i mindten

Snaps nydes nu engang bedst i solen når den er iskold.

Af mærker kan jeg bedst lide brøndum snaps eller hvis det skal være
mildt, så Fynsk forår.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 27-06-05 13:51

Kim Schulz wrote:

> Alternativt så har mange nyere campingpladser isterning maskiner hvor
> du kan hente is. Tag en spand, fyld den med is og så flasken i mindten

Og hvis man vil have power-kulde, der vil noget, så smider man nogle gode
håndfulde køkkensalt ved og rører lidt rundt.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Pipeline

Dato : 26-06-05 12:58

"A.Nielsen" <anker975@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for lille)
>
> vi kan kun klare en flaske som er køleskabskold men hvilken snaps er

En Linjeakvavit er meget mild, og bør derfor nydes uafkølet eller højst
køleskabskold.
MVH
Pipeline

Fra : Erling Hansen

Dato : 26-06-05 18:49

> [...]

> for lille)
>
> vi kan kun klare en flaske som er køleskabskold men hvilken snaps er

Personligt drikker jeg 1)Brøndum ved stuetemperatur og 2)Linjeakvavit
ved køleskabstemperatur De er begge kvalitet.
Mvh
Erling

Fra : Max

Dato : 27-06-05 14:10

Hej

> Problemet er at vi ikke kan have en flaske rød ålborg i fryseren( den er
> for lille)

Kan i ikke lide snapsen siden den skal være så kold ?

En pæredansk kan efter min smag sagtens drikkes halvlunken.

Mvh Max

Fra : Margit

Dato : 27-06-05 17:06

> Er der nogen der har et godt forslag.

Vi har investeret i nogle små flasker - også kaldet "kyllinger".
Der kan sagtens ligge nogle stykker og de kan genbruges i
det uendelige.

Mvh Margit