Hvordan renser man kaburator på plæneklipp~
Fra : CAH

Dato : 24-06-05 16:24

Hej

Er der et nem fiks måde at få renset lidt skidt ud af kaburatoren på
en plæneklipper?

Mads

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-06-05 17:00

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> wrote in news:1119626666.558720.58590
@o13g2000cwo.googlegroups.com:

> Er der et nem fiks måde at få renset lidt skidt ud af kaburatoren på
> en plæneklipper?

Adskil, bremserens på spray, efterfølgende WD40 på spray og så en
ordentlig omgang trykluft fra din hobby kompressor.

MVH

Fra : CAH

Dato : 24-06-05 21:11

Fint, så må jeg jo prøve med det, tak for tippet.

Mads

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-06-05 21:32

"CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> wrote in news:1119643862.486470.268790
@g43g2000cwa.googlegroups.com:

> Fint, så må jeg jo prøve med det, tak for tippet.

Velbekomme.

Bremserensen fjerner alt snavs så vidt muligt, WD40'eren smører alt
inde i de små kroge igen og trykluften blæser det sidste lort ud der
måtte side og efterlader en beskyttende hinde WD40.

Nu kender jeg slet ikke dimensioner på karb på sådan en fætter men på
knallerter/scootere og deslige er det intet problem.

MVH