En god steak-restaurant+aflslutning af en ~
Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 23-06-05 18:40

Hej allesammen.

Jeg elsker steaks. Derfor vil jeg spørge om, der er nogen af jer, der kender
en god restaurant i Århus-området? Det bedste sted, som jeg ved af, er A
Hereford Beefstouw.

Det andet spørgsmål er, hvad gør man traditionelt, når man bliver færdig med
en uddannelse (kandidatgrad i datalogi).
Hvad spiser man traditionelt?

mvh Thanh Nhi N.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-06-05 19:27

"Thanh Nhi Nguyen" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det andet spørgsmål er, hvad gør man traditionelt, når man bliver
> færdig med en uddannelse (kandidatgrad i datalogi).
> Hvad spiser man traditionelt?

Pizza. Dertil Cola. Havde din kandidatgrad været i andet, havde menuen
selvfølgelig været heeeelt anderledes. Ligeså, hvis din uddannelse ikke
inkluderede en kandidatgrad. Oplysningen om din kommende kandidatgrad i
datalogi er således en særdeles nyttig information, der gør det let at
anbefale, hvad du bør spise efter din uddannelse.

Jeg har ingen kandidatgrad i datalogi, så jeg aner muligvis ikke, hvad jeg
taler om. Sådan er det typisk med os uden kandidatgrader i datalogi.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 06/11/05)

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 23-06-05 21:58

Hahaha...
Det er min kæreste der bliver færdig. Det, jeg mente med spørgsmålet, var,
hvad man i det hele taget laver og får at spise når man bliver
færdiguddannet...

mvh Thanh Nhi N.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-06-05 11:08

"Thanh Nhi Nguyen" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> writes:

> Det er min kæreste der bliver færdig. Det, jeg mente med spørgsmålet, var,
> hvad man i det hele taget laver og får at spise når man bliver
> færdiguddannet...

Jeg kunne heller ikke forstå, at du havde tid til at lege med hunde og
den slags, hvis det var lige op over at du skulle aflevere!

Mvh Trine, som jo også er gift med en af slagsen.

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Mia Coordt

Dato : 23-06-05 22:18

Hejsa

En klar anbefaling af en supergod bøfrestaurant i Århus er Gaucho nede ved
Åen.
Lækre møre bøffer af enhver slags og i enhver størrelse.

Mvh
Mia

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-05 09:39

"Thanh Nhi Nguyen" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kender
> en god restaurant i Århus-området? Det bedste sted, som jeg ved af, er A

Du nævnte det selv.

--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-06-05 11:07

"Thanh Nhi Nguyen" <thanh_nhi_nguyen@hotmail.com> writes:

> Det andet spørgsmål er, hvad gør man traditionelt, når man bliver færdig med
> en uddannelse (kandidatgrad i datalogi).

Min mand er også datalog fra DAIMI, og den dag han afleverede
specialet, gjorde vi ikke noget. Vi var bare trætte. Da han havde
været oppe at forsvare det, holdt han reception for venner og familie
bagefter. Bare noget frugt, nogle øl og nogle chips.

Men til dimissionen var der jo reception bagefter, med mad lavet af
Kantine-Jørgen, hvor hele familien var med. Derefter tog vi hjem til
os, hvor jeg havde lavet en nakkefilet i stegeso, med masser af
champignoner, rødløg og rødvin. Dertil salat og bagte kartofler og
sovs af rødvinsstegeskyen.

Og det var sådan set det alle de andre dataloger jeg kender har gjort,
og det er efterhånden et par stykker!

Mvh Trine

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 24-06-05 11:39

Ok tusinde tak for det. Det hjalp meget. Vidste nemlig slet ikke hvad man
skulle og om der var nogle specielle traditioner.
Så er det jo med at finde nogle gode retter, men det finder jeg nok selv ud
af.

endnu en gang tak for det.

mvh Thanh Nhi N.

Fra : Søren Mors

Dato : 24-06-05 19:27

Thanh Nhi Nguyen wrote:
> [...]
> skulle og om der var nogle specielle traditioner.
> Så er det jo med at finde nogle gode retter, men det finder jeg nok selv ud

Der er vist ikke så mange traditioner omkrnig kandidatgrader, som
omkring studenterhuer. Da jeg fik min kandidatgrad (også datalogi) gav
jeg øl og chips på universitetet. Om aftenen holdt vi en fest derhjemme.

Søren Mors