Hvor meget gav i for jeres BF2 spil..
Fra : N´far

Dato : 23-06-05 17:17

499 .- Fona med headset... :-/

Fra : sls\(2770\)

Dato : 23-06-05 17:30

"N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:42bae095$0$315$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> 499 .- Fona med headset... :-/

299.95 med headset i Blockbuster.

Mvh Sid

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 23-06-05 19:18

Hej Sid,

> 299.95 med headset i Blockbuster.

Tak for den oplysning. Har netop hentet den lokale Blockbusters sidste kopi
:).

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : N´far

Dato : 23-06-05 19:24

Svineri...

flere posts, tak... ;-/

Fra : Dopedog

Dato : 23-06-05 20:41

> Svineri...

Hvorfor ? Det har da været oppe _MANGE_ gange i den her gruppe at
Blockbuster har været det billigste sted at købe spillet !

Fra : Casper Bang

Dato : 23-06-05 17:37

> 499 .- Fona med headset... :-/

399 incl. porto fra BoxGame.Net (dansk udgave)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-06-05 20:05

On Thu, 23 Jun 2005 18:17:27 +0200, "N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> wrote:

>499 .- Fona med headset... :-/

Ikke noget :P
Flemming Jacobsen

Fra : FedeDorit

Dato : 23-06-05 20:53

"N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> 499 .- Fona med headset... :-/

Blockbuster 299,- med headset

Fra : MuLLe

Dato : 23-06-05 20:54

"N´far" wrote in message
> 499 .- Fona med headset... :-/

Ringede i dag til den lokale blockbuster....
De havde to som var fejl bestilt, så jeg fik et.
299.99kr. for commanders edition, det var for fedt.
Havde ikke forudbestilt, så jeg var PISSE HELDIG...

MvH MuLLe

P.S. Kan vi spilledet, ja vi kan så ;0)
(bare noget PIS at der er så godt vejr uden for)

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-06-05 21:58

"N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> 499 .- Fona med headset... :-/

Traskede ned i den lokale blockbuster her kl 19, og fik det til 299,- inkl.
headset. Jeg ved ikke hvor mange de havde, men de havde masser til 299,-
uden headset, hvilket vel også er en ok pris.

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-06-05 21:59

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> inkl. headset. Jeg ved ikke hvor mange de havde, men de havde masser til
> 299,- uden headset, hvilket vel også er en ok pris.

Nu manger jeg bare en computer at spille det på

mvh Frank

Fra : Brian Lund

Dato : 24-06-05 07:12

> Nu manger jeg bare en computer at spille det på

Det kræver slet ikke så meget, demoen kører ihvertfald fint på min XP-M @
2083 MHz, Radeon 9500 Pro :)

Jeg må ind til den nærmeste blockbuster snart!

Brian

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 24-06-05 11:08

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Det kræver slet ikke så meget, demoen kører ihvertfald fint på min XP-M @
> 2083 MHz, Radeon 9500 Pro :)

Optimistisk prøvede jeg også demoen på min Athlon 1,4 GHz, GeForce 2 GTS 32
MB, men den ville ikke Anyway, jeg er ved at købe ny computer alligevel,
og hvis det ikke havde været for BF2, hvade jeg sikkert ventet til efter
sommerferien, men det kan ske, at jeg gør det alligevel. Det løber jo ingen
steder

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 24-06-05 02:44

N´far wrote:
> 499 .- Fona med headset... :-/

299,95 hos Blockbuster dog uden headset, da jeg har et kanont headset i
forvejn. Fik de sidste 2 de havde hos blockbuster i Helsingør. Lige et
lille sidespring jeg og kærsten har også en BF2 Server 32 slots som står
på en 1000m linje hos jay.net hvis det har nogen interesse servernavn
"Crash and Burn server" ip: 81.7.177.40. Har også en 24 slot bfv server,
men siden ikke alle har bf2 endnu og visse folk ikke kan køre det pgga.
hardware vil den ikke blive convertet til bf2 endnu. Men vil blive det
senere. Homepage vil også snart komme.

Hygge

AngelFire *KUK*
Clan-server.dk Supporter

Fra : Søren G

Dato : 24-06-05 08:19

--
Søren

Fra : Bjarne K.

Dato : 24-06-05 19:28

"N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse
> 499 .- Fona med headset... :-/

Har lige købt i BB i Viby J. De havde stadig mange uden og del stykker med
Headset. 299,-