Pink Floyd eller ej ??
Fra : BS

Dato : 22-06-05 21:53

Kommer de til live 8 i England eller ej - jeg kan snart ikke finde ud af
alle de rygter !!!!!!!!!!

Fra : Poul Erik

Dato : 22-06-05 22:17

On Wed, 22 Jun 2005 22:52:35 +0200, "BS"
<saftkongen@REMOVE_THIShotmail.com> wrote:

>Kommer de til live 8 i England eller ej - jeg kan snart ikke finde ud af
>alle de rygter !!!!!!!!!!

De skulle komme og jeg glæder mig, som et lille barn kort før JUL!!!!

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Niels Rune Brandt

Dato : 22-06-05 23:26

"BS" skrev i en meddelelse
> Kommer de til live 8 i England eller ej - jeg kan snart ikke finde ud af
> alle de rygter !!!!!!!!!!

Jo, utroligt lyder det, men den skulle være god nok. DR skulle transmitere
hele dagen fra koncerterne, så forhåbentlig kommer der noget ægte Pink Floyd
på tv, og forhåbentlig også en DVD udgivelse bagetter...

http://www.dr.dk/nyheder/Kultur/article.jhtml?articleID=258463
http://www.dr.dk/nyheder/Kultur/article.jhtml?articleID=258809

/Rune

Fra : Jan Ohlsson

Dato : 25-06-05 17:54

Hej
Jeg er lige kommet hjem fra Newcastle i dag kl 2
, jeg så på Engelsk TV Canal FIVE, at de var ved at stille
op til Live 8 Koncerten, og bland andet var ved at hænge Pink Floyd's Store
Gris Op i stilads
så den må være god nok

Hilsen Jan O

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-06-05 06:48

Jan Ohlsson wrote:
> [...]
> op til Live 8 Koncerten, og bland andet var ved at hænge Pink Floyd's
> Store Gris Op i stilads så den må være god nok

Jeg var ved at komme i tvivl, f.eks. DR nyhederne nævner kun perifere
kunstnere citat: "såsom U2, Madonna, Stevie Wonder og Sheryl Crow"

Og af andre kendte citat: "nævnes sir Elton John, sir Paul McCartney,
Mariah Carey, Coldplay, Sting, Robbie Williams, Faith Hill, Will Smith,
Destiny's Child og Linkin Park".

Tsk tsk.

Ole Thomsen

Fra : Morten Bowman

Dato : 27-06-05 22:35

On Sun, 26 Jun 2005 07:47:50 +0200, "Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote:

> [...]
>
>Og af andre kendte citat: "nævnes sir Elton John, sir Paul McCartney,
>Mariah Carey, Coldplay, Sting, Robbie Williams, Faith Hill, Will Smith,

De fleste idag aner jo ikke PF eksisterede! Ikke under 25 år ihvertfald

Fra : Holst

Dato : 28-06-05 08:10

Morten Bowman wrote:

> De fleste idag aner jo ikke PF eksisterede! Ikke under 25 år ihvertfald

Mon ikke Pink Floyd stadig er stort set obligatorisk i gymnasiets
musikundervisning?

Fra : Morten Bowman

Dato : 28-06-05 13:09

On Tue, 28 Jun 2005 09:09:50 +0200, Holst <newsjun05@shelter.dk> wrote:

>Mon ikke Pink Floyd stadig er stort set obligatorisk i gymnasiets
>musikundervisning?

Men har svært ved at tro det siger dem noget som helst.
Blev nu ikke selv "undervist" i PF i gym ('87-'90')

Fra : Holst

Dato : 28-06-05 13:22

Morten Bowman wrote:

> Men har svært ved at tro det siger dem noget som helst.

Man skal jo som oftest kende noget musik for at det siger en noget.
Første gang, man hører noget musik, er sjældent den bedste (hvis det er
det, så er musikken ikke det bedste).

> Blev nu ikke selv "undervist" i PF i gym ('87-'90')

Vi - og jeg ved også flere af mine senere studiekammerater - var i musik
igennem The Wall. For mit vedkommende ét år tidligere end dig.

Men du har sikkert ret. Desto yngre folk er, jo mindre kender de til
det. Derfor klipper de sikkert også i transmissionen, så de, når Pink
Floyd går på scenen, klipper til Philadelphia, hvor måske P Diddy
optræder på samme tidspunkt ...