Weber
Fra : Paw Jensen

Dato : 22-06-05 11:32

Hej Alle.

Kort og godt, hvor køber man billigst en Weber grill ??

Gerne online.

PFT.

Paw

Fra : mcloud

Dato : 22-06-05 11:38

I denne uge vist nok i Bilka til 1489,00kr
mvh mcloud

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-06-05 11:42

Paw Jensen <nospam@nospam.dk> skrev:

> Kort og godt, hvor køber man billigst en Weber grill?

Prøv først
http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&biw=811&q=weber+%2Bgrill&meta=lr%3Dlang_da

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Trekroner

Dato : 22-06-05 17:53

"Paw Jensen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Kort og godt, hvor køber man billigst en Weber grill ??

Silver, Gold, Performer?

47, 57, 97 cm.?

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Mark Schiller

Dato : 22-06-05 18:37

Wed, 22 Jun 2005 18:52:48 +0200, berigede "Trekroner"
<trekronerFJERN@newmail.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Silver, Gold, Performer?
>47, 57, 97 cm.?

Silver 97cm?

/Mark

PS
Sorry, men den lå da lige til højre skøjte

Fra : Trekroner

Dato : 22-06-05 19:02

"Mark Schiller" <ms@definitivt.invalid> skrev i en meddelelse
> Silver 97cm?

> Sorry, men den lå da lige til højre skøjte

Sorry Mark, jeg er træt. Gider du skære den ud i pap for mig?

Fra : Mark Schiller

Dato : 22-06-05 20:30

Wed, 22 Jun 2005 20:02:18 +0200, berigede "Trekroner"
<trekronerFJERN@newmail.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Sorry Mark, jeg er træt. Gider du skære den ud i pap for mig?

Der findes ikke en Silver 97cm - med din formulering ser det ud som
om, at man kan vælge mellem Silver, Gold og Platinum, i størrelserne
47, 57 og 97

Jeg er også træt, måske derfor var det sjovt

/Mark

Fra : Ivar

Dato : 22-06-05 22:09

Paw Jensen skrev:

> Kort og godt, hvor køber man billigst en Weber grill ??

Hmm, jeg troede at Weber var til at få billigt over alt nu, hvor dem
der køber grill efter moden er begyndt at købe gas-grill.

Ivar Magnusson

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 22:26

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg troede at Weber var til at få billigt over alt nu, hvor dem
> der køber grill efter moden er begyndt at købe gas-grill.
>

> Ivar Magnusson

Sjovt. Vi har i flere år haft gasgrill og er nu gået over til Weber.
Pragtfuld grill i øvrigt (selvom at det er en skrabet compact model)

Lisbeth