oksehøjreb til 60 pers.
Fra : schlafen

Dato : 19-06-05 20:21

Hvor meget skal jeg mon købe???

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 19-06-05 20:52

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
news:42b5c5b0$0$63644$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvor meget skal jeg mon købe???

Øhhh, er det din eneste ekymring? *G*

Fyda... Det var mange!! Det kommer selvfølgelig an på, om der serveres
forret eller ej. Jeg plejer at regne 175-225 g. pr. person. alt efter om min
forret er noget der fylder eller ej. Husk endelig at få benene med, så
højreben kan ligge på dem, når de steger....

Mvh. Renate

Fra : T. Liljeberg

Dato : 19-06-05 21:01

On Sun, 19 Jun 2005 21:52:14 +0200, "Renate Jacobsen" <post@renate.dk>
wrote:

> [...]
>forret er noget der fylder eller ej. Husk endelig at få benene med, så
>højreben kan ligge på dem, når de steger....

Hvor lægger du venstreben?

--
Continued dependence on relief induces
a spiritual and moral disintegration.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 20-06-05 20:54

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> Hvor lægger du venstreben?

Daaahaha!!!

Fra : schlafen

Dato : 19-06-05 21:08

"> Øhhh, er det din eneste ekymring? *G*

Ja, jeg skal ikke selv tilberede det....

> Fyda... Det var mange!! Det kommer selvfølgelig an på, om der serveres
> forret eller ej. Jeg plejer at regne 175-225 g. pr. person.

Ok, så hvis jeg køber 13-15 kilo (hvad må jeg mon gi' for det?) må det kunne
række - og ja der serveres forret, men ved ikke hvad.

> højreben kan ligge på dem, når de steger....

skal jeg sige til kokken

tak for svar....

Fra : Margrete Johansen

Dato : 21-06-05 06:49

"> Ok, så hvis jeg køber 13-15 kilo (hvad må jeg mon gi' for det?) må det
kunne
> række - og ja der serveres forret, men ved ikke hvad.

Du skal ikke købe under 15 kilo - ben, såvel højre som venstre, bliver
vejet
med, så du står måske tilbage med 12-13 kilo kød og det er lige stramt
nok.
Nu kommer det jo selvfølgelig også an på, hvad det er for et selskab.

Hilsen Margrete

Fra : KG

Dato : 20-06-05 08:48

Renate skrev ....

Husk endelig at få benene med, så
højreben kan ligge på dem, når de steger....

Uden ben er det vel ikke Højreb ... eller ... hvad ?

Med venlig hilsen
K.G.
--
Hjemmeside: www.bangsbo-design.dk
Mail: kgb@lite.dk OBS: Fjern b ved direkte Mail

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 20-06-05 09:20

"KG" <kgb@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Renate skrev ....
>
> Husk endelig at få benene med, så
> højreben kan ligge på dem, når de steger....
>
> Uden ben er det vel ikke Højreb ... eller ... hvad ?

Næhh, men mange gange skærer slagteren dem fra og så bliver de ikke sendt

/Renate