46664 koncerten i Oslo
Fra : Koeffe

Dato : 19-06-05 10:30

Først spillede

Johnny Clegg - Cruel Crazy Beautiful World
Angelique Kidjo - Tumba

Men hvad hed hende den næste? Hun havde en enorm bagdel og
så mener jeg hun var i rødt. Hun sang vist sammen med en
mand.

--
Koeffe

Fra : Ralph

Dato : 19-06-05 14:20

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad hed hende den næste? Hun havde en enorm bagdel og
> så mener jeg hun var i rødt. Hun sang vist sammen med en

Værs´go og læs - det var dæme ikke meget DR sendte af koncerten - under
halvdelen?

--
Venligst
Ralph

46664 ARCTIC SET LIST
2005-06-11

-Anneli Drecker
Stop This
All I Know
You Don't Have to Change
Sexy Love
The Monkey Trap

-Earth Affair
Volcano
Tunisia
Gildas Prayer
Highest Spirit

-Noora Noor / Stephen Simmonds
Mother Mary
Where is the love
Lullabye
Africa

-Thomas Dibdahl
Cecilia
A Lovestory
From Grace

-Saybia
In spite of
Brilliant sky
Bend the rules
I surrender
Untitled

-Adjagas
Nelson Mandela
Siivu

-Razorlight
Rip it up
Rock n Roll Lies
Dalston
Up all night
Vice
Golden Touch
Stumble and Fall
Somewhere Else
Keep the right Profile
In the City

-Kaizers Orchestra
Ompa Til Du Dør
Bønn Fra Helvete
Blitzregn Baby
Delikatessen
Kontroll På Kontinentet
Maestro

-Bongo Maffin
Thath' iSghubhu
Mari Ye Phepha
The Way (Kunga Khona)

-Peter Gabriel
Father Son
Washing Of The Water

-Ane Brun
A Temporary Dive
My Lover Will Go
The Fight Song

-Angelique Kidjo
Africa
Tumba

-Annie Lennox
Redemption Song
Sweet Dreams

-Jivan Gasparyan
Gladiator Theme /with Brian May
Temptation of Christ Theme / with Brian May and Peter Gabriel

-Zucherro
Senza una Donna / with Brian May
Cosi Celeste / with Brian May
Everybody's got to learn some time/ with Brian May + Sharon Corr

-Johnny Clegg
Great Heart
Malonjeni
Scats
Cruel Crazy
Asimbonanga

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-06-05 19:38

Ralph skrev:
> Værs´go og læs - det var dæme ikke meget DR sendte af koncerten -
> under halvdelen?

NRK og SVT sendte direkte, ifølge programoversigterne fra 21 til 01.
Der har måske nok været en del snak og pauser, men at skære ned til
halvanden time i DR's version er nok lidt hårdt.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : AJC

Dato : 20-06-05 05:21

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in

> NRK og SVT sendte direkte, ifølge programoversigterne fra 21 til 01.
> Der har måske nok været en del snak og pauser, men at skære ned til
> halvanden time i DR's version er nok lidt hårdt.

DR valgte ikke at vise Sharon Corr's dejlige violinspil, selvom det (efter
Mandela's tale) klart var det mest interessante indslag.
Jeg er stadig skuffet.

Fra : Peter

Dato : 20-06-05 09:39

Koeffe wrote:
> [...]
>
> Men hvad hed hende den næste? Hun havde en enorm bagdel og
> så mener jeg hun var i rødt. Hun sang vist sammen med en

Jamen, det VAR da Johnny Clegg, hun sang med? De lavede noget afrikansk
dans, så vidt jeg husker. Peter Gabriel var også med på noget vokal.

/Peter

Fra : BearNice

Dato : 25-06-05 21:11

Bare for god ordens skyld...

Koncerten var i Tromsø, ca. 24 timers non-stop kørsel fra Oslo...

Mvh. Bjørnar