Har ikke nogen scanner eller noget. Men nu vil jeg ud og lede efter et nyt
printerkabel.
"Dennis Bak Andersen" <buhhko@hund.dk> wrote in message
news:9ffr47$vm4$1@news.cybercity.dk...
>
> "Darth" <darth_va@hotmail.com> wrote in message
> news:9fdu58$1pck$1@news.cybercity.dk...
> > >
> > > > Toneren er det heller ikke galt med.
> > > > DEn begynder slet ikke at lyse, som den normalt skal ved start af
> > > printjob.
> > >
> > > Sådan blev det ikke beskrevet i det første indlæg. Men hvis den ikke
> > > engang begynder at lyse, er det selvfølgelig tvivlsomt om det er
toneren
> > > som fejler noget. Så ville printeren jf. manualen typisk lyse orange.
> >
> > Fra det første indlæg: "Jeg kan ellers godt lave en testprint, hvis jeg
> > trykker på printerknappen."
> > Det er nemlig en toner jeg har lånt, og som virker andetsteds.
> > Men jeg vil da prøve med et andet kabel. DEt lyder bare mærkeligt at
> Windows
> > kan genkende printeren hvis det skulle være kablet det er galt med - men
> man
> > har lov at håbe...
> >
>
> Har du nogen scanner mellem par-port og printer.... Har nemlig erfaret
mht.
> min Acer 310P scanner, at den skal stå tændt under udskrift, ellers kommer
> der enten en frygtlig masse lort ud af printeren, eller der sker intet....
> Og ja, prøv med kablet... Omend printeren ser ud til at fungere efter
OS'et,
> så kan kablet sagtens være problemet... tro mig
>
> Mvh. Dennis
>
>
>