kidney-bønner i salat --> direkte fra dåse~
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 17-06-05 12:33

Hejsa,

I en salatopskrift står der kidney-bønner. Kan jeg tage dem direkte fra
dåsen eller skal de lige koges først?

ras

Fra : Jette Mogensen

Dato : 17-06-05 12:56

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> I en salatopskrift står der kidney-bønner. Kan jeg tage dem direkte fra
> dåsen eller skal de lige koges først?
>
> ras

Bønner på dåse er altid kogt,de ligger i en let saltlage,så skyld dem lidt
inden brug.

mvh Jette

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 17-06-05 12:58

"Jette Mogensen" <jette.mogensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Bønner på dåse er altid kogt,de ligger i en let saltlage,så skyld dem
> lidt inden brug.

- ok ... hvad er i øvrigt forskellen på chilibønnerog red kidneybønner?

ras

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 17-06-05 15:31

> - ok ... hvad er i øvrigt forskellen på chilibønnerog red kidneybønner?

Tænker du dem fra netto, så ligger chili fiduserne i noget klistret chili
lage, de andre er mere naturel.

mvh tp

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 17-06-05 15:36

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Tænker du dem fra netto, så ligger chili fiduserne i noget klistret chili
> lage, de andre er mere naturel.

- ja jeg troede det var de samme bønner ... men det er det så altså også?

ras

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 17-06-05 16:07

> - ja jeg troede det var de samme bønner ... men det er det så altså også?

Jeps , røde kidney bønner

mvh tp

Fra : Kim Schulz

Dato : 20-06-05 19:43

On Fri, 17 Jun 2005 17:06:30 +0200
"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> wrote:

> "rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en
> meddelelse news:wdBse.89$LF3.19@news.get2net.dk...
>
> Jeps , røde kidney bønner

yeps og oftests sorten Mitchigan. lagen er forøvrigt næsten altid en
salt og sukkerlage da bønnerne ellers har en tendens til at blive
harske og bitre i smagen.

--
Kim Schulz | Need a Content Management System for your website? Go
Geek by nature | get Fundanemt at : http://www.fundanemt.com New