Lakering af invendige døre
Fra : Nick

Dato : 17-06-05 11:50

Har gamle døre fra ca. 1968. Finér. Ønsker dem lakeret.

Har fundet ud af, at enten kan jeg gøre det selv - og sikkert ikke være
tilfreds med resultatet - eller også kan jeg få en autolakerer til det.

Har nogle erfaringer med den slags? Er ca. 9.000,- inkl. moms for 10 døre,
hvide, ingen ruder, en OK pris?

/Nick

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 17-06-05 14:13

"Nick" <nickSLETMIG@danbitSLETMIG.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har nogle erfaringer med den slags? Er ca. 9.000,- inkl. moms for 10 døre,

Jeg har ingen erfaringer med hensyn til prisen, men i mine ører lyder det
ikke dyrt. Jeg vil så sige, at får du dem lakeret ved en autolakerer kommer
de til at se rigtig godt ud, men !!! får du en skade på en dør, skal den
nærmest en ny tur til lakering, for at det kommer til at se pænt ud igen.
Men du får altså et flot resultat.

Jesper

Fra : John Vedsegaard

Dato : 17-06-05 15:41

> [...]
>
> Har nogle erfaringer med den slags? Er ca. 9.000,- inkl. moms for 10 døre,

Er de med fyldninger eller uden?

Prisen afhænger også af:
Om de skal spartles over det hele.
Med eller uden karm.

Det hedder også at lakere hvis de skal males hvide.

Skal de males på et sprøjteværksted, er prisen nok meget realistisk, det vil
sikkert være billigere at få dem malet på stedet.

John Vedsegaard

www.taform.dk