messenger logger af
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-06-05 20:18

Hvorfor logger messenger altid af efter noget tid? er det almindeligt
eller er der noget jeg kan gøre for at den altid er på?

Ole

Fra : Jonas Voss

Dato : 16-06-05 11:37

In dk.edb.mac, Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> Hvorfor logger messenger altid af efter noget tid? er det almindeligt
> eller er der noget jeg kan gøre for at den altid er på?

Kender ikke det specifikke problem, jeg bruger Adium i stedet, det er et
rigtigt godt program til chat, som kan klare Messenger, samt en hel
håndfuld andre chat-protokoller.

<http://adiumx.com/>

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/kontakt/> |

"The ability to enslave a planet is insignificant
next to the power of the Macintosh" - Darth Vader

Fra : Ole Madsen

Dato : 16-06-05 11:51

Jonas Voss wrote:

> Kender ikke det specifikke problem, jeg bruger Adium i stedet, det er et
> rigtigt godt program til chat, som kan klare Messenger, samt en hel
> håndfuld andre chat-protokoller.
>
> <http://adiumx.com/>

Tak skal du have

Ole

Fra : Jacob Tjørnholm

Dato : 16-06-05 12:41

Jeg kender ikke til det problem, du beskriver....MEN:

Hvis det er MSN messenger, du spørger til, så kan jeg anbefale Adium X
(http://www.adiumx.com/) som alternativ.

Den kan også bruges til Yahoo, Jabber m.fl.

/Jacob