Hvordan vinder man i Toca 2 ?
Fra : Myt

Dato : 15-06-05 01:51

Hej i gruppen

Nu, nu tilter det hele.
Jeg har nu i flere dage forsøgt at vinde de to sidste baner i Toca race
driver 2, men det lader sig ikke gøre. Lige meget hvad jeg gør, så kører de
andre biler bare hurtigere end mig. Ham jeg skal have slået, han starter
hele tiden som nummer 1, og jeg er nede på plads 6 til 10 ud ad 12 biler.
Lige så snart jeg kommer op på en 3 plads, så kommer de andre bag fra og
kører mig af banen, lige meget hvor langt de har været tilbage på banen.
Inden jeg når 5 runde, så ligger de to sidste biler lige i røven af mig, og
de bliver så der, så jeg da ikke kommer sidst, men det er da frustrende.

Jeg kommer længst ved at køre totalt råddent, og pander ind i de andre
biler, men det er vel ikke stock car jeg kører. Holder jeg mig til at køre
så jeg ikke rammer de andre, så er jeg sat helt af inden første runde er
færdig.

Det skal siges, at når jeg sætter mig til at køre, så er det ikke en bane
eller en halv time jeg kører, men timer. Som i kan regne ud, så har jeg haft
mit hyr med at nå så langt, så den med at jeg bare skal prøve og prøve, den
tæller ikke med som en løsning, det har jeg prøvet

Er der nogen der har gennemført det spil, og kun brugt keyboard til det ?

Hvad er løsningen, ud over at øve og øve, eller at droppe de to sidste baner
?

Myt

Fra : N´far

Dato : 15-06-05 09:23

"Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har gennemført det spil, og kun brugt keyboard til det ?
>
> Hvad er løsningen, ud over at øve og øve, eller at droppe de to sidste
> baner

Nej, jeg har aldrig gennemført singleplayer delen men du burde bruge
overveje rat og pedaler så bliver man hurtigere...

Fra : Myt

Dato : 15-06-05 10:20

"N´far" <rudiNOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Myt" <myt43@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg har aldrig gennemført singleplayer delen men du burde bruge
> overveje rat og pedaler så bliver man hurtigere...

Det er lidt vildsomt at købe rat og pedaler, bare for at få de to sidste
bener med. Jeg må se om der ikke er nogen jeg kan låne af. Det er jo ikke
hver uge der kommer nyt bilspil som er værd at bruge så mange timer på. Det
er bare surt at opleve noget så umuligt

Myt

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 15-06-05 14:15

"Myt" <myt43@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> er jo ikke hver uge der kommer nyt bilspil som er værd at bruge så
> mange timer på. Det er bare surt at opleve noget så umuligt

Er det sidste gang nogen sinde du spiller bilspil?

Rat og pedaler er _alle_ pengene værd til det spil - og
til andre bilspil også. Hvis du er så bidt af at spille
dem at du har brugt flere timer på det er det er stor
stor fejl at du ikke allerede har et sæt ;)

I øvrigt er selv et lille bitte joystick meget bedre end
tastatur. Faktisk er mit lille CH-stick på nogen måder
mere nøjagtigt end rat+pedaler. Det er dog en langt federe
fornemmelse med rattet. I CMR kan jeg med det lille
joystick tangere mine tider med rat - og med tastatur er
der _langt_ ned til de tider man kan få med analog styring!

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-06-05 14:25

Myt wrote:

> Det er lidt vildsomt at købe rat og pedaler, bare for at få de to
> sidste bener med. Jeg må se om der ikke er nogen jeg kan låne af.

Jeg har et sæt der virker til både Playstation og PC du kan få for 150
kroner, afhentet i Valby.
Det er med USB tilslutning og det er 100% i orden.

Jeg er i øvrigt dybt, dybt imponeret over at du er kommet så langt kun
på keyboard. Jeg har sat Toca 2 på hylden for længst og jeg er endda kun
nået halvvejs. Det er simpelthæn for svært for mig!

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Myt

Dato : 15-06-05 14:47

> [...]
> keyboard. Jeg har sat Toca 2 på hylden for længst og jeg er endda kun nået
> halvvejs. Det er simpelthæn for svært for mig!

Havde jeg boet i Valby eller omegn, så ville jeg da have kigget ind, men nu
er jeg bosat på den lille lede ø Bornholm, så det bliver ikke til noget
For at nå så langt som jeg er, har koste mange bilvrag, og for det ikke skal
være løgn, vabler på fingrene, så jo, jeg går til den.
Hvad med et joy-pad, ville det mon hjælpe på sagerne, jeg har lidt svært ved
at få rat og pedaler passet ind i mit hjørnebord ?
Du skal ikke opgive dit spil, det er bare fat i talkum og komme på nallerne
og så begynde igen, det får visse førelser op i en når de andre "snyder"

Myt