Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb i USA.
Fra : LH

Dato : 13-06-05 23:21

Håber i kan hjælpe mig! Jeg skal til Los Angeles, og vil gerne ha'
nogle gode og pålidelige adresser til foto butikker i LA. Jeg tænker
at købe et objektiv - Canon EF 24-70mm f/2,8L USM(så fik jeg vist det
hele med) og måske mere.

Mvh LH

Fra : Michael Holm

Dato : 13-06-05 23:43

LH wrote:
> [...]
> nogle gode og pålidelige adresser til foto butikker i LA. Jeg tænker
> at købe et objektiv - Canon EF 24-70mm f/2,8L USM(så fik jeg vist det

Georges photo exchange kan varmt anbefales. googlt it.

Fra : Pelle

Dato : 14-06-05 19:28

Er det dig magtpåliggende at skulle "ind" i butikken, for ellers vil
jeg anbefale at købe hos adorama.com i New York.

Var på et 4 dages stop i Miami Beach på min sydamerika tur, hvor jeg
købte 50 f/1.4, 85 f/1,8, 2x sb-800 og een sb-600. Ingen problemer med
leveringen til det hostal jeg boede på og det kostede ca USD 20-25 i
porto. Husk at du jo spare sales tax når det sendes over
statsgrænserne!

Venligst
Pelle

Fra : Thor

Dato : 14-06-05 22:08

"LH" <hella@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg ville også klare handlen hjemmefra, f.eks hos BHphoto og bede dem om at
sende varerne til de
mennesker du skal besøge derovre.

mvh Thor

Fra : LH

Dato : 14-06-05 23:23

Thor wrote:
> [...]
> hele med) og måske mere.
>
> Jeg ville også klare handlen hjemmefra, f.eks hos BHphoto og bede dem om at

Problemet er jeg skal ikke besøge nogle derovre. Så nogle gode
adresser vil være velkommen.(i Los angeles)

Mvh LH.

Fra : Pelle

Dato : 17-06-05 09:01

Hvis du ved hvor du skal bo, kan du jo bare få det sendt til hotellet.
Ellers kan du med Fedex få det sendt til et af deres kontorer i LA og
hente det derfra!

Adresser kan jeg desværre ikke hjælpe med.