Cinamaware Wings?
Fra : Steffen Denize

Dato : 13-06-05 08:50

Hey,
Er der nogen der ved om man kan få en abandonware af det gamle
Cinamaware spil Wings:
http://www.cinemaware.com/clsgame_wings.asp

Det er jo en klassiker der ikke er set lignende siden. Mange har prøvet,
men det er sgu ikke blevet noget nær lige så godt. Knights of the Sky
prøvede men faldt til jorden med et brag.

Der er nogen der måske ved hvor man kan finde ligende WW1
flysimulatorere hvis det ikke er muligt at opdrive Wings.

/Steffen

--
Projekt member
Visual Interactive Syntax Learning

Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-06-05 09:13

"Steffen Denize" <denize@ROMOVE.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hey,
> Er der nogen der ved om man kan få en abandonware af det gamle
> Cinamaware spil Wings:
> http://www.cinemaware.com/clsgame_wings.asp

Hvis du kan bruge Amiga udgaven, så har Cinemaware den liggende til gratis
download.
Tjek 'The Vault' på deres hjemmeside.
Du skal dog være medlem for at kunne hente spillet, medlemsskabet er gratis.

En Amiga-emulator findes her hvis du ikke har en i forvejen:
http://www.winuae.net/

En kickstart-ROM til Amigaen må du desværre selv stå for, men Google kan da
sikkert komme frem med nogle brugbare resultater

Mvh
Benjamin

Fra : Steffen Denize

Dato : 13-06-05 19:49

Laziter [9440] wrote:

> [...]
>
>En kickstart-ROM til Amigaen må du desværre selv stå for, men Google kan da
>sikkert komme frem med nogle brugbare resultater

yahoooo

Fra : Mads

Dato : 13-06-05 20:55

On Mon, 13 Jun 2005 09:49:39 +0200, Steffen Denize
<denize@ROMOVE.vip.cybercity.dk> wrote:

>Der er nogen der måske ved hvor man kan finde ligende WW1
>flysimulatorere hvis det ikke er muligt at opdrive Wings.

Til PC er "Wings of war" helt suverænt, både i singleplayer mode,
men især i online multiplayer.
http://pc.gamezone.com/gamesell/p24470.htm

Jeg spiller det selv online næsten hver aften og har gjort det
siden spillet udkom for ca 6 mdr. siden

Mvh Mads

--
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely
in a pretty and well preserved body, but rather, skid in broadside,

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 14-06-05 00:35

"Mads" <DeathTo@llSpammers.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men især i online multiplayer.
> http://pc.gamezone.com/gamesell/p24470.htm
>
> Jeg spiller det selv online næsten hver aften og har gjort det

Det ser faktisk meget godt ud. Lidt alá det gamle Red Baron
som jeg brugte meget tid på for nogle år tilbage.

Ak...så mange spil og så lidt tid..men jeg skal jo nok have det
alligevel. :)

/Kenneth Iversen