San Andreas igen...
Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 12-06-05 23:45

Denne gang ikke et teknisk problem, men er der nogle der tilfældigvis har
spillet i meget lang tid og derfor har åbnet op for nogle af de andre store
byer m. omegn, San Fierro eks. - hvilke missioner låser op og hvor lang tid
går der - cirkus?

Mvh. Rasmus

Fra : Nicolai

Dato : 14-06-05 20:39

Google er din ven :)

http://www.gta-sanandreas.com/

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "fri trafik" ikke er nok!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-06-05 20:51

Nicolai wrote:
> Google er din ven :)
>
> http://www.gta-sanandreas.com/

Og endnu et messageboard fyldt med nødråb og fejlrapporteringer :-/

GTA SA er ved at udvikle sig til et seriøst anti-klimaks :(

/Robert
Der er pissetræt af at skulle gemme hvert 2. minut fordi det ikke er et
spørgsmål om hvis, men hvornår, lortet crasher næste gang.

Fra : Mikkel Lautrup

Dato : 15-06-05 06:52

Robert Eriksen wrote:

> [...]
> Der er pissetræt af at skulle gemme hvert 2. minut fordi det ikke er et
> spørgsmål om hvis, men hvornår, lortet crasher næste gang.

Hej Robert,

jeg kender kun alt for godt dit problem!

Men efter at have læst folks nødråb og gode forslag på diverse forums,
fik jeg løst mit problem. Måske det også virker for dig!

Jeg fik læst mig frem til at det var lydkortet der var problemer med.
Jeg løste det ved i DXdiag at nedsætte hardwareaccelerationen på
lydkortet fra Full til Standard. Derefter har der ikke været et eneste
crash.

Prøv det, og giv så spillet en chance mere, for det er virkelig kanon

Med venlig hilsen

Mikkel Lautrup

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-06-05 11:13

Mikkel Lautrup wrote:

> [...]
> crash.
>
> Prøv det, og giv så spillet en chance mere, for det er virkelig kanon

Har skam været de fleste løsningsforslag igennem efterhånden (hardware
acc., AGP hastighed i BIOS, compatibility mode, både no-CD og orig.
gta_sa.exe osv osv).
www.gtaforums.com har en hel tråd udelukkende med forskellige fixes, men
det har ikke ilge givet det store held for mig indtil videre.

Men tak for forslaget :)

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 15-06-05 16:51

> Jeg fik læst mig frem til at det var lydkortet der var problemer med. Jeg
> løste det ved i DXdiag at nedsætte hardwareaccelerationen på lydkortet fra
> Full til Standard. Derefter har der ikke været et eneste crash.

Det virker for mig. Har et onboard lydkort, og de er ikke kendt for at være
det bedste. Men din løsningsforslag hjalp. Har ellers prøvet diverse
løsninger uden held.

Tak Mikkel.

Mvh

Emil

Fra : Nicolai

Dato : 15-06-05 08:27

> Og endnu et messageboard fyldt med nødråb og fejlrapporteringer :-/

Ja, spyware og skodmaskiner kan ødelægge meget.

?

> Der er pissetræt af at skulle gemme hvert 2. minut fordi det ikke er et
> spørgsmål om hvis, men hvornår, lortet crasher næste gang.

Få dig en ordentlig OG ren maskine. Ingen problemer her.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-06-05 11:10

Nicolai wrote:

> Ja, spyware og skodmaskiner kan ødelægge meget.

> ?

> Få dig en ordentlig OG ren maskine. Ingen problemer her.

Rart at høre fra en der seriøst ved hvad han snakker om :-/

Fra : Henning Lund

Dato : 15-06-05 19:58

Robert Eriksen skrev:

> Rart at høre fra en der seriøst ved hvad han snakker om :-/

Ja det må man sige, den maskine vi har afprøvet på, var windows 10
minutter gammel, så spyware mm må komme via strømstikket, da maskinen
ikke er på nettet.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-06-05 21:33

Henning Lund wrote:

> Ja det må man sige, den maskine vi har afprøvet på, var windows 10
> minutter gammel, så spyware mm må komme via strømstikket, da maskinen
> ikke er på nettet.

Ja de er sgu nogle hårde ka'le de spyware kodere ;)

Har du tjekket http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=194916 ?
Der en liste over diverse bugfixes og workarounds. Jeg har ikke rigtig
haft held med dem, men måske det virker bedre for dig?

I det hele taget er der mange mere eller mindre informative tråde derinde.
PC Troubleshooting er på http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=137

Du skal bare have lidt god tid. gtaforum.com kan have nogle
tålmodighedskrævende svartider ind i mellem.

Fra : Henning Lund

Dato : 16-06-05 04:33

Robert Eriksen skrev:

> Har du tjekket http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=194916 ?
> Der en liste over diverse bugfixes og workarounds. Jeg har ikke rigtig
> haft held med dem, men måske det virker bedre for dig?

Jeg prøver at kigge på skidtet.