Spartle skruehuller i dørkarme før påførse~
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 21:46

Hejsa.

Jeg har nogle dørkarme jeg skal have givet lud.

Jeg kan ikke bestemme mig for, om jeg skal spartle skruehullerne forinden,
eller om jeg bare skal male oven på dem. Umiddelbart generer det mig ikke at
hullerne kan ses, omvendt hvis det ikke er synligt at det er blevet spartlet
ud, er det jo nok det pæneste.

Jeg eftersøger nogle holdninger?

Hvad vil I anbefale?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Henrik

Dato : 13-06-05 21:15

> [...]
at
> hullerne kan ses, omvendt hvis det ikke er synligt at det er blevet

Ligefrem at have en holdning til spartling af skruehuller før ludbehandling
har jeg dog ikke. En holdning, er det ikke noget man har til f.eks.
krigen i Iraq eller arbejdsløshed ???

Men lige meget hvad du spartler med vil du altid kunne se denne spartling
hvis du giver det lud. Men jeg ville selv spartle eller bruge plastic træ.

Og evt. bruge en hvidpigmenteret lak i stedet.

VH Henrik

Fra : tnf

Dato : 16-06-05 18:52

Hvad med sådan nogne træpropper man kan få??

Det kræver selvfølgelig hullerne sidder nogenlunde over for hinanden..