"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis det var en bog jeg læste og jeg ikke forstog et kapitel
> tror jeg også hellere jeg ville lære at forstå det kapitel
> før jeg læste videre.
Ja, det ville jeg også, men så er det jo et spørgsmål om hvor mange gange
man vil læse det kapitel, for at forstå det.
> Det kunne jo være der kom endnu sværere
> kapitler senere. Måske fik man oven i købet lyst til at læse
> en endnu sværere bog bagefter - noget der ville være svært
> hvis ikke man havde fattet det der svære kapitel....
Jeg kan nu ikke se, at man lærer særlig meget, af at forsøge sig frem på 50
forskellige måder mod den helikopter.
>damn
> jeg tror denne analogi er kogt nok ud nu :D
nænænænæ
>
> De fleste spil bliver jo netop sværere og sværere for at man
> samtidig skal blive dygtigere og dygtigere til at spille dem.
>
Hvilket jo så må betyde at de næste levels, som er meget lettere, er lavet
for at man skal blive dårligere ?
> Grunden til at jeg i dag kan spille et nyt 3d-shooter igennem
> uden at snyde - og uden at bruge en million timer på det er da
> at jeg altid har spillet spillene uden snyd - så den naturlige
> progression der ligger i dem følges.
Grunden til at jeg synes det er iorden at snyde i SP, er at det jo ikke er
alle der kan give sig 100 % hen til et spil. Jeg vil feks gerne bare kunne
ta et par timer en gang imellem, og så gider jeg sgu ikke kæmpe med den
samme chopper flere dage i træk. Jeg vil have historien serveret rimelig
flydende, og ikke med mange langsommelige gentagelser.
Well, måske er jeg bare rigtig træt af helikopter EOL bosser, de er
efterhånden ved at være standard i nutidens spil
/Leif