ADVARSEL - Lynge Planteskole
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 11-06-05 11:43

Jeg vil gerne advare alle mod at handle hos Lynge Planteskole.

På grund af travlhed besluttede vi os for at få Lynge Planteskole til at
plante vores hæk om. Jeg mailede til dem for at fortælle, hvad vi ville have
lavet, og de vendte tilbage med et tilbud. Tilbuddet var prismæssigt i den
høje ende, men til gengæld forpligtede Planteskolen sig til at omplante de
hækplanter, som gik ud.

Jeg har netop henvendt mig til Planteskolen for at gøre opmærksom på, at
mange af planterne er gået ud.

Svaret fra Planteskolen var i korthed, at vi ikke havde passet hækken
ordentligt, og et af deres mere seriøse argumenter var, at vi tilsyneladende
kun havde vandet hækken én gang i hele april måned. Jeg oplyste, at vi havde
vandet hækken mange gange, fordi det var en meget tør måned. Men nej -
Planteskolen holdt fast i, at vi kun havde vandet én gang....... Derfor -
ingen nye planter!

Efterfølgende har jeg fået oplyst, at mange i Lynge efterhånden er blevet
snydt på den ene eller anden måned. Hvis ikke de er blevet snydt, er de
blevet skældt ud eller har fået en dårlig behandling.

SÅ HOLD JER VÆK FRA LYNGE PLANTESKOLE - TAG TIL ALLERØD I STEDET FOR!!!!

Med venlig hilsen
Henrik Steffensen

Fra : Harry Lund

Dato : 12-06-05 09:53

Der er et eller andet sted man kan sortliste den slags firmaer,men jeg ved
ikke hvor det er.
Venligst

Fra : Calle.

Dato : 12-06-05 11:03

Harry Lund wrote:
> Der er et eller andet sted man kan sortliste den slags firmaer,men
> jeg ved ikke hvor det er.
> Venligst

det gavner jo heller ikke, hvis ingen tjekker det før de handler
--
Calle.

Fra : Harry Lund

Dato : 12-06-05 15:05

Nej men hvad hjælper overhovedet. Kun at bruge sin sunde fornuft.
Læs mellemlinierne, stil spørgsmål og få svarene nedskrevet og vær forberedt
på det værste.
Hvis de vil snyde så gør de det. )