Stegepande = iBook + 20" TFT
Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-06-05 23:05

Jeg leder efter en plade med en flok ventilatorer på, der kan fungere
som hvileplads/dockingstation for min iBook.

Min iBook er ved at smelte gennem skrivebordet, og dryppe ned på gulvet,
efter jeg tilsluttede en 20" TFT.

Det kan klart ikke anbefales. Jeg fatter ikke en dyt af at så mange
faktisk kører med denne opsætning.

Enten skal jeg returnere skærmen til Dell, eller også finde en meget
kold plade at sætte iBooken på.

En sidebemærkning: Dell skriver i deres returbetingelser at man skal
betale mere end 700 kr i returfragt. Men faktisk ligger der en
"Dellbutik" i Danmark. Såeh...

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-07-05 14:25

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Jeg leder efter en plade med en flok ventilatorer på, der kan fungere
> som hvileplads/dockingstation for min iBook.

Fandt dette link:
http://www.atake.com/EN/html/product/Accessory/crystalpad.html

Kender nogen en dansk butik med ovenstående?

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 29-07-05 14:43

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Jeg leder efter en plade med en flok ventilatorer på, der kan fungere
> som hvileplads/dockingstation for min iBook.

Der er faktisk et par stykker ude iflg.:
http://www.thinkcomputers.org/beta/home.php?x=reviews&id=147&page=2

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 30-07-05 09:44

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Der er faktisk et par stykker ude iflg.:
> http://www.thinkcomputers.org/beta/home.php?x=reviews&id=147&page=2

og:

http://www.hardwarecooling.com/default.php/cPath/33?s=7164474595f1efdf1f
bd3042df9a1844

Flemming Rubini

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 01-08-05 23:27

> Det kan klart ikke anbefales. Jeg fatter ikke en dyt af at så mange
> faktisk kører med denne opsætning.

Jeg har en 19" widescreen Dell til min powerbook, og den er end ikke lun
selvom den nu har været tændt i et par døgn.

/JD