Lidt BF2 anmeldelse...
Fra : Jakob

Dato : 09-06-05 00:34

SÅ vil jeg da lige "blære" mig lidt. Har lige været ned og spille BF2 og
det ser ud til at blive ganske godt.

Jeg havde dog noget svært ved at vænne mig til styringen i forhold til
vietnam. Figurene bevæger sig noget langsommere og jeg havde svært ved
at ramme.

Det kræver noget tilvænning. Det er sgu også et spil med MANGE
indstillinger. Jeg er lidt bange for at det ikke kommer til at funge
godt på nettet, det kræver virkeligt at folk dyrker sammenspil for at
komme til at funge, og man sætter sig ikke bare lige ned og spiller det
synes jeg.

Kommunikationen er dog fed, den indbyggede voice funktion virkede
glimrende og det kan blive en fed feature til noget teamwork. Commander
rollen er også helt ok. Med den kan man smide suplies, sende
radarbilleder ud, og lægge artiliry mod fjenden, men der skal også på
den front virkelig spilles sammen før det er noget der rykker.

Man kan lave flere squads på hver side hvor man kan bruge voice
kommunikation indbyrdes og det funger godt.

Choppere er lidt sværere at styre, de er vanskeligere at angribe med,
man kan ikke vende på en tallerken mere og det er måske også ok. Der er
nogle tv guidede smartbombs for gunneren, men det kunne vi ikke lige få
til at virke :0)

Og så virker det som et TUNGT spil. Vi spillede på 3 gHz pentium 4 med
radeon 9800pro, og det foregik i 800 gange 600 i medium detail, sygt
nok. Det kunne faktisk spilles i 1024 gange 768 men ikke ideelt.

--
Venlig hilsen

Jakob