Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
batteri
Fra : Preben

Dato : 08-06-05 17:49

hej

jeg har kikket på div. batterier til mit olympus c-765

mit batteri hedder LI-10B
men kan købe et til 199 men det hedder
HL-10B
og uorginalt men skulle passe til mit kamera
hvad ville i have gjordt købt et orginalt til ca 400 eller det andet til 199

og det uorginale er lidt større i kapasitet

preben

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-06-05 18:58

"Preben" <prebenvf@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og uorginalt men skulle passe til mit kamera
> hvad ville i have gjordt købt et orginalt til ca 400 eller det andet til

Hos www.batterier.dk kan du købe LI-10B til 237 dkr. inkl. moms & fragt.
Ingen ekspeditionsgebyr eller andre mystiske ting.

Og så er de hurtige til at levere.

OBS. Jeg har ikke noget med firmaet at gøre, udover at jeg efterhånden køber
alle mine batterier ved dem, og er godt tilfreds..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-06-05 19:47

Hans L. Jørgensen wrote:

> Hos www.batterier.dk kan du købe LI-10B til 237 dkr. inkl. moms & fragt.
> Ingen ekspeditionsgebyr eller andre mystiske ting.

Tjek også priserne hos www.thansen.dk - der har jeg købt flere
uorginale Lithiumbatterier, og de har fungeret nøjagtig lige så godt
som de orginale der fulgte med kameraet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-06-05 21:14

> Tjek også priserne hos www.thansen.dk - der har jeg købt flere
> uorginale Lithiumbatterier, og de har fungeret nøjagtig lige så godt
> som de orginale der fulgte med kameraet...

Æhhh - jeg efterlyser ikke, oplyser alene om mulighederne. Ved THansen har
jeg ikke set noget der var billigere, når man der skal tillægges porto
o.s.v.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 08-06-05 21:14

Hans L. Jørgensen wrote:

> Æhhh - jeg efterlyser ikke, oplyser alene om mulighederne. Ved THansen har
> jeg ikke set noget der var billigere, når man der skal tillægges porto
> o.s.v.

Ja-ja... men glem ikke, at THansen har en del butikker, hvor varen
kan afhentes uden omkostninger...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-06-05 21:18

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Ja-ja... men glem ikke, at THansen har en del butikker, hvor varen
> kan afhentes uden omkostninger...

Og at de primært sælger billigt bras (selv om batterierne vel virker
som alle andre).

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 09-06-05 09:25

Hans Joergensen wrote:

> Og at de primært sælger billigt bras (selv om batterierne vel virker
> som alle andre).

Hmm... de Lithium Ion batterier jeg har købt hos THansen har bestemt
været helt ok, de virker faktisk stadig, og de holder den samme høje
kapasitet som da de var nye...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Lassen

Dato : 09-06-05 08:54

Jeg har købt flere batterier og ladere hos nedenstående.
Der kan dit batteri købes for 5 eur + 13 eur i porto.

http://www.akkuinternational.de/s02.php?sid=0912473a76964fce0e391dfbe2c1f62d&shopid=s02&cur=eur&sp=de&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=805

Mvh. Morten